| کد خبر: 272283 |

کارت سوخت آزاد جایگاه داران در ارومیه محدود می شود

رانندگان استان ارومیه از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

تین نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از اعمال محدودیت در کارت سوخت آزاد جایگاه داران در ارومیه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، احمد مجرد با اشاره به مفاد تکلیفی قانون بودجه سال 1403 گفت: در راستای بهبود نظام توزیع موو بهینه سازی مصرف سوخت، می بایست توزیع بنزین به میزان 95 درصد با کارت شخصی وسایط نقلیه انجام گردد، لذا با توجه به کافی بودن میزان سهمیه اختصاص یافته یارانه ای و آزاد خودروهای شخصی برای عموم مردم، لازم است شهروندان هنگام مراجعه به جایگاه از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

مجرد از همکاری شهروندان عچ در رابطه با استفاده از کارت سوخت شخصی تشکر کرد و گفت: از ابتدای طرح با رصد سیستمی روزانه آمار فروش و کاهش سقف سوختگیری با کارتهای آزاد در جایگاه های سوخت منطقه ارومیه، میزان تراکنش با کارت های هوشمند سوخت شخصی در حال افزایش بوده و امیدوارین  تا در روزهای آتی به نقطه مطلوب تری برسد.

وی با اشاره به اهمیت جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی خاطرنشان کرد: بمنظور کنترل و پایش میزان مصرف سوخت و همچنین حفظ و صیانت از سرمایه ملی و ردیابی از کارت های جامانده و مفقود شده، طرح ساماندهی کارت های اضطراری جایگاه های سوخت در دستور کار جدی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور قرار گرفته است.

مجرد در ادامه افزود: کارت اضطراری محدودی با توجه به متوسط میزان فروش روزانه به تمامی مجاری عرضه سوخت منطقه ارومیه تخصیص یافته تا آندسته از افرادی که کارت المثنی به دستشان نرسیده نسبت به سوختگیری اقدام و شهروندان عزیزی که کارت خود را در جایگاه جا گذاشته اند می توانند با مراجعه به سامانه SCS.NIOPDC.IR کارت سوخت هوشمند جامانده در جایگاه ها را رصد و پیگیری کنند.

مجرد با اشاره به پیش و رو بودن فصل تابستان، تعطیلی مدارس و آغاز سفرهای تابستانی گفت:  از مالکین محترم وسائط نقلیه تقاضا داریم حتما در هنگام سفر کارت سوخت شخصی خود را به همراه داشته باشند و چنانچه به هر دلیل فاقد کارت سوخت هستند در اسرع وقت نسبت به در یافت کارت سوخت المثنی از طریق دفاتر پلیس +10 اقدام  و تا دریافت کارت سوخت شخصی خود می توانند از کارت اضطراری جایگاه ها استفاده کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در صورتی که کارت های ثبت نام شده سوخت به دست رانندگان عزیز نرسیده باشد برای حصول اطمینان و رهگیری آن با مراجعه به پلیس + 10 و دریافت کد پیگیری مرسوله پستی، در باجه معطله اداره پست آن را دریافت کنند.

به گفته مجرد در حاضر فرآیند صدور کارت المثنی به کمتر از یکماه کاهش یافته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یاثارالله 0 0

    همیشه ارومیه و توابع اون مظلوم قرار گرفته و به بهانه شهر مرزی بودن متهم به قاچاق انواع موارد میشود که بنزین هم یکی از آن بهانه هاست! حالا هم به بهانه قاچاق بنزین کارت سوخت جایگاه ها را کم کردن اما در شهرهای دیگر مثل شهر ما قزوین مقدار هربار سوخت گیری 40 لیتر است من در ارومیه یکبار در روز آن هم 30 لیتر بیشتر با کارتم نتونستم بزنم! 🤔