| کد خبر: 266848 |

لزوم تخصیص ۳۵۰۰ میلیارد ریال برای اتمام عملیات تعریض و بهسازی محور حیدر آباد-نقده

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات تعریض و بهسازی محور حیدرآباد_نقده به طول ۱۲ کیلومتر در حال انجام بوده و ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام آن اعتبار نیاز است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات تعریض و بهسازی محور حیدرآباد_نقده به طول ۱۲ کیلومتر در حال انجام بوده و ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام آن اعتبار نیاز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، سید محسن حمزه لو در بازدید رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و استاندار آذربایجان غربی از محور حیدرآباد نقده، اظهار داشت: پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد  نقده در ۳ قطعه در دست انجام بوده و این طرح نقش موثری در تسهیل و ایمن سازی تردد مردم منطقه دارد.

وی تاکید کرد: محور حیدرآباد نقده حدود ۱۹.۵ کیلومتر بوده و ۷ کیلومتر از این مسیر پیش از این زیربار ترافیک رفته است.

حمزه لو اضافه کرد: عملیات اجرایی در ۱۲ کیلومتر از این مسیر با تمام توان در حال انجام است تا زمینه تردد راحت مردم منطقه و مسافران از این مسیر تسهیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: ارتقای کیفیت و ایمنی جاده های دسترسی به پایانه های مرزی در کنار تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در رأس برنامه های اجرایی مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان غربی قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای عملیات در قطعات ۳، ۴، ۵ این محور، تاکید کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات و تامین منابع مالی طی سال آینده شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.