| کد خبر: 262255 |

◄ افتتاح اتوبان اصفهان شیراز ؛ رئیسی روبان را 11 مهر قیچی می کند یا 20 مهر؟

در حالی که شیرازی ها و سایر اهالی استان فارس مشتاقانه در انتظار افتتاح اتوبان اصفهان شیراز توسط رئیس جمهور بودند، رئیسی جمعه آخر هفته گذشته به جای استان فارس روانه اصفهان شد!

تین نیوز

در حالی که شیرازی ها و سایر اهالی استان فارس مشتاقانه در انتظار افتتاح اتوبان اصفهان شیراز توسط رئیس جمهور بودند، رئیسی جمعه آخر هفته گذشته به جای استان فارس روانه اصفهان شد!

به گزارش تین نیوز، برنامه سفرهای استانی رئیس جمهور برای رسانه ها از قبل به صورت دقیق مشخص نیست اما بسیاری از مردم و اهالی رسانه انتظار داشتند رئیسی اولین هفته مهرماه روانه استان فارس شود.

با این وجود افتتاح اتوبان اصفهان شیراز این هفته هم رخ نداد و رئیسی جمعه 7 مهرماه را در اصفهان گذراند. سفر رئیس جمهوری به نصف جهان یک روزه بود و اهمیت سفرهای استانی رئیسی و هیات دولت را به استان ها نداشت اما  برنامه ریزی سفر رئیسی به اصفهان قبل از سفر به استان فارس و شیراز چندان صورت خوشی نداشت یا دست کم برنامه ریزانی که این سفر را تدارک دیدند، سلیقه به خرج ندادند!

خبر مهم امروز را بخوانید:

◄ اتوبان اصفهان شیراز زیباترین آزادراه کشور ؛ تاریخ افتتاح مشخص شد

به هر شکل افتتاح اتوبان اصفهان شیراز در هفته اول مهرماه انجام نشد و با توجه به این که سفرهای استانی رئیس جمهور معمولا روزهای پایانی هفته انجام می شود باید منتظر باشیم تا برنامه آخر هفته جاری رئیسی و هیات دولت اعلام شود.

این احتمال وجود دارد که رئیسی و اعضای کابینه روز سه شنبه 11 مهر که روز تولد امام صادق است به شیراز سفر کنند و افتتاح این اتوبان در این روز انجام شود. تجربه نشان داده است مسئولان جمهوری اسلامی ترجیح می دهند پروژه های بزرگ عمرانی در ایام  و مناسبت های ویژه افتتاح شود و اتفاقا این روریکرد، امری پسندیده است.

11 و 20 مهر بهترین روزها برای افتتاح اتوبان اصفهان شیراز 

اگر مراحل آماده سازی افتتاح اتوبان اصفهان شیراز هنوز تکمیل نشده باشد و افتتاح این آزادراه به 11 مهرماه نرسد، بهترین روز برای انجام افتتاح 20 مهر است. 20 مهرماه روز بزرگداشت حافظ است و این روز برای شیرازی ها و اهالی استان فارس اهمیت خاصی دارد. علاوه براین حافظ جزو شخصیت های ملی تمام هم‌میهنان ما به شمار می رود و افتتاح این آزادراه در روز بزرگداشت حافظ نیز پسندیده و مطلوب خواهد بود.

بر اساس آخرین گزارش های اتوبان 212 کیلومتری که مسافران فراوانی در انتظار گشایش آن لحظه شماری می کنند به صورت شبانه روزی در حال آماده سازی است تا وعده دولت برای افتتاح آن بیش از این دچار تاخیر نشود. 

شایان ذکر است؛ پیش از این قرار بود آزادراه اصفهان به شیراز در هفته پایانی شهریورماه مورد بهره برداری قرار گیرد اما این افتتاح بدون ذکر دلایل به تاخیر افتاد. 

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 5 0

    خدایی به مسئولین بگین افتتاحش کنن. خسته شدیم از این همه انتظار برای یک ازادراه

  • سید محمدرضا میری 2 1

    سلام
    افتتاح نشدن دلیل نمیخواد.....
    اتوبان آماده نشده .تمام

  • ناشناس 9 1

    هیچ مسئولی هیچ وعده ای برای افتتاح آزاد راه نداده اینقدر سم پاشی نکنید زحماتی که میکشن را بی ارزش نکنید همه چیز را وارونه جلوه ندید من بچه این منطقه از استان فارسم وهمیشه از این آزاد راه مسافرت میکنم هنوز آماده وتکمیل نشده یه سری کار جزئی داره

  • ناشناس 3 0

    اگر اساسی بخواهند کارکنند تا دو ماه دیگه کار داره عجله کردن جایز نیست کار باید اصولی انجام بشه

  • حمید 2 0

    فقط تو را بخدا زودتر چرا که هم در وقت هم در انرژی صرفه جویی خواهد شد، دمتون گرم

  • ناشناس 2 0

    افتتاح آزادراه شیراز به اصفهان = اخذ عوارض کُپُل از اتوموبیل ها و جبران هزینه ها ظرف 1 هفته

  • علیرضا 2 0

    عکس یادگاری رئیسی با پروژه‌های دولت‌های قبل
    بیش از 95% از این پروژه در دولت‌های قبل انجام شده است. طبیعتاً همین مقدار اعتبار توسط دولت‌های قبل تخصیص داده شده است. هیچ پیمانکاری بیشتر از پولی که دریافت می‌کند کار نمی‌کند

  • ناشناس 2 0

    با سلام و درود من پنجشنبه عصر مورخه ۶مهرماه از سمت بهشت گمشده از طریق یه راه خاکی وارد اتوبان شدم واقعأ پشیمان شدم و با دلهره رانندگی کردم چون هنوز اتوبان تکمیل نیست یه مقداری که رانندگی میکنی متوجه میشی که راه را بستن وباید وارد لاین مخالف بشی دوباره برعکس. و وسط پل های که برای آبرفت است به اندازه یه خودرو کامل چاله است که اگر متوجه نشی وارد چاله میشی و باید فاتحه خودت رو بخونی. نمیدونم برای چی اینقدر عجله دارن که این آزادراه رو افتتاح کنند تورو خدا به هیچ عنوان تا تکمیل این آزادراه در این مسیر تردد نکنید چون که جون خودتون و خانواده در خطر است. با تشكر.

  • همت 5 0

    اداره دزد دارایی و مالیات رو اصلاح کن اتوبان افتتاح کردن پیشکش

  • ناشناس 1 0

    با سلام
    آزادراه تکمیل نیس هنوز گردنه تنگ خیاره چند ماه دیگه کار داره
    پل روی جاده فلات گویم رو هنوز شروع نکردن آزاد راه شده یک کوچه بن بست که از سمت اصفهان تا تنگ خیاره تقریبا درست شده که اون هم مشکلاتی هم داره مشکلات مثل ارتباط موبایل نبود جایگاه سوخت پایگاه اور(انس و پلیس در مسیر . اگه افتتاح هم کنن با اجبار بعد از چند روز دوباره مسدود میشه
    مسیر کمر بندی بیضا به پلویی هم هنوز 60 تا 70درصد کار هاش مونده. افتتاح نشه بهتره

    • ناشناس 1 0

      دروغ تا پایان سال هم تمام نمیشه باغهای ما را گرفتن هنوز سافش نکردن و قرار بود پولش بهمون بدن ندادن هنوز خیلی کار داره هنوز دارن کوههارا می برن

  • فاطمه 1 0

    مدیران صفهان همیشه باپنبه سرمیبرند اگرمدیران فارسیها تلاششان ماننداصفهان بود این بزرگراه طولانی ترین آزادراه کشورنمیشد. البته ازدولت عدالت محور انتظار بیش ازاین بود. حیف باوعدههای مکرر کام افتتاح راازبین بردید

  • Ali.sh 2 0

    بابت قدمی ک برداشتن مچکریم همینو هم امثال من انجام ندادن یا انقدی مرام نداشتن حدااقل ی روز تعطیل رو برن رایگان کار کنن برای بین راهی شهر خودمون..
    دستتون درد نکنه اما مشکلات تردد را میتوان با ساخت پل فلزی موفقتی متحرک حل کرد یعنی ب میزان بخشی از جاده ک در حال تعمیر هست یک پل فلزی چن تکه قابل جابجایی نصب موقت انجام داد تا در طول تعمیر تردد ب صورت سرعت اهسته از روی پل رو‌گذر انجام شود تا همطنان گرامی انقد شاکی نشن..اگر مردم خودمان اینگونه فقط زخم زبان بزنیم چطور میشه توقع داشت همان سازنده ای هم ک کار میکنه روحیه داشته باشه

  • س 1 1

    تاکی مردیم دیگه