| کد خبر: 266566 |

◄ اتوبان اصفهان شیراز و یک درخواست مهم برای جلوگیری از تصادف

با وجود حضور گشت های پلیس راهور در اتوبان اصفهان شیراز به دلیل نبود دوربین های نظارتی و ثبت تخلف، بعضی اوقات شاهد سرعت های بالا و خطر بروز تصادف در این آزادراه هستیم.

تین نیوز

با وجود حضور گشت های پلیس راهور در اتوبان اصفهان شیراز به دلیل نبود دوربین های نظارتی و ثبت تخلف، بعضی اوقات شاهد سرعت های بالا و خطر بروز تصادف در این آزادراه هستیم.

طولانی ترین آزادراه ایران یعنی اتوبان اصفهان شیراز، مسیر بین شیراز تا اصفهان را حدود 135 کیلومتر کوتاه تر کرده است. اتوبان مذکور از نظر کیفیت ساخت و استانداردهای لازم برای عبور و مرور با کیفیت در سطح بالایی قرار دارد.

از این رو، استقبال رانندگان و مسافران از تردد در این آزادراه بسیار مناسب بوده است. ضمنا زیرساخت های لازم برای رفاه و راحتی مسافران و رانندگان نیز در این آزادراه به سرعت در حال تکمیل است.

گزارش پربازدید امروز را بخوانید:

◄ معیشت رانندگان کامیون تانکردار بومی اهواز بازیچه سودجویان

نکته مهم در مورد این آزادراه این است که با نظر به استقبال روزافزون مسافران از اتوبان اصفهان شیراز در برخی موارد شاهد تخلفاتی از سوی بعضی رانندگان هستیم. این تخلفات هرچند پرتعداد نیستند اما می توانند موجب تصادف و خسارت های سنگین جانی و مالی شوند.

رضا محمدیان مدیرعامل شرکت احداث آزادراه اصفهان شیراز نیز در این باره گفته است: سرعت های بالا که بعضا در این اتوبان شاهد آن هستیم و خصوصا از سوی خودروهای سواری صورت می گیرد به صورت بلقوه احتمال تصادف های شدید و خطرناک را افزایش می دهد.

وی با تاکید بر این که اتوبان اصفهان شیراز نیازمند دوربین های ثبت تخلف و نظارتی است، افزود: ما به عنوان شرکت احداث کننده این آزادراه آمادگی داریم چنانچه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در این مورد به توافق برسند و به ما ابلاغ کنند، دوربین های مورد نیاز را پوشش دهیم.

خواهش ما این است که مسئولان محترم سازمان راهداری در این مورد تصمیمات لازم را اتخاذ کنند و چنانچه نیاز به مشارکت شرکت احداث آزادراه اصفهان شیراز در تامین دوربین های مذکور باشد نیز ما آمادگی داریم در این زمینه مشارکت نماییم.

محمدیان این را هم گفته است که این شرکت، شش اکیپ گشت راهداری در طول روز را در این اتوبان به عملیات گشت زنی گمارده است که تمام مباحث راهداری توسط این اکیپ ها به شکل مطلوب پوشش داده می شود.

 در ساعات شبانگاهی نیز یک اکیپ کامل به صورت استند بای آماده خدمت رسانی و رفع چالش های احتمالی و برطرف کردن هر گونه مشکل در اتوبان اصفهان شیراز با مشارکت عوامل هلال احمر، اورژانس و پلیس راهور در فصل زمستان است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.