| کد خبر: 267090 |

به زودی فعالیت جبهه سوم حلقه حفاظتی در منطقه ۴ اصفهان آغاز می شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از کلنگ زنی جبهه جدیدی از حلقه چهارم حفاظتی شهر در منطقه ۴ و در کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ خبر داد.

تین نیوز

اصغر کشاورز راد با اشاره به کلنگ زنی جبهه جدیدی از حلقه چهارم حفاظتی شهر در منطقه ۴ و در کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ، اظهار کرد: حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان پیش از این در دو بخش شامل کیلومتر صفر تا ۴ در منطقه ۱۵ و کیلومتر ۶۵ تا ۶۸ در منطقه ۶ فعال بود و به زودی بخش جدیدی از این پروژه آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، کشاورز راد با اشاره به فعال شدن جبهه جدیدی در احداث حلقه حفاظتی شهر افزود: جبهه جدید در منطقه ۴ و در کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ فعال خواهد شد و مراسم کلنگ زنی آن به زودی انجام خواهد شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: این جبهه حد فاصل تقاطع غیرهمسطح بلوار رضوان تا اتصال به تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و در محدوده بین نمایشگاه بین المللی اصفهان، شهر رویاها و میدان میوه و تره بار است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است در این پروژه، مسیر فعلی تعریض و عرض هر محور رفت و برگشت به ۲۰ متر برسد.

کشاورز راد درباره بودجه موردنیاز برای این پروژه گفت: حدود ۷۷ میلیارد تومان برای این پروژه نیاز است و مدت زمان اجرای آن هشت ماه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم کلنگ زنی این پروژه روز چهارشنبه، چهارم بهمن با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران شهری برگزار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.