| کد خبر: 265327 |

◄ کاهش فاصله زمانی عظیمیه کرج تا باغستان از ۴۰ دقیقه به ۴ دقیقه

وزیر راه و شهرسازی بهره برداری از فاز نخست کمربندی شمالی کرج در سفر رئیس جمهور به استان البرز را نوید داد که با تکمیل این پروژه زمان سفر از عظیمیه کرج تا باغستان از ۴۰ دقیقه به ۴ دقیقه کاهش می یابد.

تین نیوز

 

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: فاز نخست کمربندی شمالی کرج در سفر رئیس جمهور به استان البرز به بهره برداری می رسد. طول این کمربندی ۸ کیلومتر است و با افتتاح این کمربندی مدت زمان سفر از عظیمیه کرج تا باغستان را از ۴۰ دقیقه به ۴ دقیقه کاهش پیدا می کند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ساخت این آزاد راه به طول ۱۸ کیلومتر در امتداد آزاد راه شهید همت در شرق کرج از تیر ماه سال ۹۵ آغاز شد که قرار بود طی سه سال بهره برداری شود اما به علت عدم حمایت دولت وقت پروژه در نیمه راه تعطیل شد.

این آزاد راه که طبق پیش بینی ها ۴۰ درصد بار ترافیکی البرز را به دوش خواهد کشید در سفر ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رییس جمهور مردمی دولت سیزدهم به البرز بودجه ملی برای آن تعریف شد و قرار است ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار کشوری برای تکمیل به آن تزریق شود.

اکنون ۷.۶ کیلومتر از آزاد راه شهید سلیمانی کرج آماده بهره برداری است و فردا جمعه همزمان با سفر رییس جمهور به استان البرز زیر بار ترافیک می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.