| کد خبر: 272423 |

خدمت رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از خدمات رسانی رایگان به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب در طول روزهای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی در محل مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

تین نیوز

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از خدمات رسانی رایگان به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب در طول روزهای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی در محل مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سازمان تاکسیرانی در این رویداد فرهنگی نیز مانند تمامی رویدادها و مناسبت های ملی و مذهبی مشارکت دارد.

مالکی افزود: از روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آغاز نمایشگاه تا ۲۹ اردیبهشت ماه، ۶۰ دستگاه تاکسی ون و شاتل به صورت رایگان به بازدیدکنندگان در محوطه مصلی خدمات رسانی می کنند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه شاتل سرویس و ۴۰ دستگاه تاکسی ون کار خدمات رسانی به بازدیدکنندگان را برعهده دارند، گفت: ۱۰ دستگاه از این خودروها در درب شمال (مترو مصلی)، ۵ دستگاه تاکسی در پارکینگ بیرونی مصلی (خیابان خرمشهر)، ۱۰ دستگاه تاکسی در ورودی شماره ۴ و ۳۵ دستگاه تاکسی هم در ورودی اصلی مصلی (خیابان و مترو شهید بهشتی) به بازدیدکنندگان سرویس رسانی می کنند.

مالکی ادامه داد: همچنین با هدف آشنایی هموطنان حاضر در نمایشگاه دو دستگاه تاکسی برقی جدید در محوطه مصلی مستقر شده و در معرض بازدید قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.