| کد خبر: 209433 |

◄ پیشنهاد کانون کارفرمایی کامیونداران برای تعیین مبنای خسارت شرکت‌های حمل‌ونقلی

کانون کارفرمایی کامیونداران کشور در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی روش هایی برای ارزیابی ضرر و زیان حوزه حمل و نقل جاده ای کالا در دوران کرونایی پیشنهاد داد.

تین نیوز

 کانون کارفرمایی کامیونداران کشور در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی روش هایی برای ارزیابی ضرر و زیان حوزه حمل و نقل جاده ای کالا در دوران کرونایی پیشنهاد داد.

به گزارش تین نیوز، تاثیر کرونا بر شرکت های باربری و حمل و نقل به گونه ای بوده است که بسیاری از شرکت ها و خدمات حمل و نقل بین شهری و یا حتی درون شهری را تعطیل کرده است. 

به همین منظور  کانون کارفرمایی کامیونداران کشور در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار پیگیری  ارزیابی ضرر و زیان حوزه حمل و نقل جاده ای کالا در دوران کرونایی شد.

در این نامه آمده است که با عنایت به دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر ارزیابی میزان ضرر و زیان شرکتهای فعال در بخشهای مختلف حمل و نقل به دلیل شیوع بیماری کرونا بهترین مبنای این ارزیابی در حوزه حمل و نقل جاده ای کالا میزان کارکرد ناوگان فعال در این بخش است.

در بخش دیگری از نامه ذکر شده است که بر اساس این روش، ضرر و زیان وارده بر مالکین ناوگان که در حقیقت سرمایه گذاران اصلی بخش حمل و نقل جاده ای هستند نیز مشخص میشود.

اصل نامه به شرح زیر است:

photo_2020-04-15_07-15-18

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.