| کد خبر: 257399 |

واگذاری تمامی قطعات راه آهن بیرجند قاین یونسی به پیمانکاران

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از واگذاری تمامی ۸ قطعه راه آهن بیرجند قاین یونسی به پیمانکاران این طرح مهم ریلی شرق کشور خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از واگذاری تمامی ۸ قطعه راه آهن بیرجند قاین  یونسی به پیمانکاران این طرح مهم ریلی شرق کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ میرمحمد مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اعلام این خبر اظهارداشت: اولین جلسه کاری بعداز واگذاری کلیه قطعات راه آهن بیرجند- قاین- یونسی با حضور قناعت استاندارخراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارومجری طرح ریلی بیرجند- قاین- یونسی برگزار و برنامه ریزی و هماهنگی های لازم بعمل آمد.

مودی افزود: پروژه راه آهن بیرجند- قاین- یونسی ۲۸۱ کیلومتر طول دارد و در قالب ۸ قطعه به پیمانکاران واگذار شده که با پیگیری های انجام شده و با دستور رئیس جمهور در دو سفر به خراسان جنوبی از محل تهاتر نفت تأمین اعتبار شده و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری درخصوص تأمین مالی این پروژه مجوز صادر کرده اند و رئیس جمهور هم دستورات لازم را ارائه نمودند نشان دهنده اهمیت اجرای این پروژه در شرق کشور است.

وی ادامه داد: پیمانکاران هم در این جلسه درخواست هایی در جهت تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه مطرح کردند وبررسی چگونگی تهاتر و تأمین مالی پروژه نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

شایان ذکر است؛ راه آهن استان که بخشی از خط ریلی جنوب به شمال کشور است و چابهار را به سرخس وصل می کند، نقش بسزایی در توسعه منطقه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.