| کد خبر: 260936 |

تکمیل آزادراه چابهار به مشهد با ساخت قطعه اول باند دوم جاده سربیشه - نهبندان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ازآغاز عملیات اجرایی پروژه قطعه اول باند دوم محور سربیشه - نهبندان به طول ۲۲ کیلومتر و با اعتبار ۵۲۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

تین نیوز

در ششمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی قطعه اول باند دوم محور سربیشه - نهبندان به طول ۲۲ کیلومتر و بااعتبار ۵۲۹۰ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه درمجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی،فرماندار شهرستان سربیشه و جمعی از مدیران استان و شهرستان آغاز شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میرمحمد مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این مراسم بیان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان مقرر شد دو محور را تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری برسانیم که یکی از این محورها چابهار به مشهد است که ۱۵۷۰ کیلومتر طول دارد و ۴۴۱ کیلومتر آن در استان خراسان جنوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: طول محور بیرجند به نهبندان حدود ۲۰۰ کیلومتر است که توانستیم در پایان سال گذشته ۱۰۰ کیلومتر آن را تکمیل و زیربار عبور ببریم.

مودی افزود: در این محور قطعه بیرجند به سربیشه از نقاط پرترافیک و پرحادثه  بود در اواخر سال گذشته ۱۰ کیلومتر باقی مانده تکمیل که کل فاصله بیرجند به سربیشه دوبانده و زیربار عبور رفت و در محور شوسف به نهبندان هم یک قطعه تکمیل شده و حدود ۱۱ کیلومتر دیگر باقی مانده و پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد که به زودی آسفالت آن انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: بعداز دستور استاندار خراسان جنوبی و پیگیریهای صورت گرفته از وزارت راه وشهرسازی در اواخر سال گذشته مجوز تنها قطعه ی باقی مانده محور شوسف به سربیشه به طول ۲۲ کیلومتر اخذ شد مطالعات آن انجام ، مناقصه برگزار و پیمانکار مشخص شد که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی آن با اعتباراولیه حدود ۵۲۹ میلیارد تومان هستیم.

شایان ذکراست در هفته ی دولت سال جاری عملیات اجرایی ۸۴ کیلومتر ازباندهای دوم در سطح استان به ارزش ۲ هزارو ۷۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.