| کد خبر: 261273 |

محور دوم بیرجند به قاین در دهه فجر افتتاح می شود

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه هم اینک ۱۲۰ کیلومتر راه در استان خراسان جنوبی در حال اجراست از بهره برداری محور دوم بیرجند-قائن در دهه فجر امسال خبر داد.

تین نیوز

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۱۵ شهریورماه در سفر به استان خراسان جنوبی در خصوص پروژه های حوزه حمل و نقل استان توضیحاتی ارایه کرد و گفت: در حوزه حمل و نقلی، پروژه های مناسبی در سطح استان در حال انجام است. امروز با حضور رییس جمهور، عملیات اجرایی یکی از مهمترین شاهراه های ریلی و یکی از مهمترین گذرگاه ها و کریدور شمالی-جنوبی کشور در استان؛ راه آهن بیرجند-یونسی، آغاز شد که این کار از جنوب کشور و از چابهار به زاهدان آغاز شده بود. اما از سمت زاهدان به یونسی پروژه ریلی پیشرفت مناسبی نداشت که از امروز با حضور رییس جمهور این مهم آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از امروز و در دولت سیزدهم علاوه بر آنکه بیرجند به شبکه ریلی کشور وصل می شود، زنجیره کریدوری شمال-جنوب تکمیل می شود که تکمیل این زنجیره در استان خراسان جنوبی سبب رونق این استان و بهره مندی سراسر کشور می شود.

وی تصریح کرد: تکمیل این کریدور هم مردم استان و هم سراسر کشور را از مزایای تکمیل خود بهره مند می کند.

بذر پاش گفت: در حوزه راه های مواصلاتی نیز در سطح استان خراسان جنوبی، حدود ۱۲۰ کیلومتر راه در حال اجراست که هم اکنون پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی دارند و هم اینک حدود ۶ هزار پروژه در دستور کار است و به مرور افتتاح می شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین پروژه های در دست انجام، محور باند دوم بیرجند به قائن است که تا دهه فجر به بهره برداری می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.