| کد خبر: 272007 |

◄ حادثه در کمین مسافران جاده امام زاده یحیی میامی به مشهد!

بروز تصادفات متعدد و دلخراش در جاده امام زاده یحیی میامی به مشهد موجب شده تا دو بانده شدن این جاده در زمره مطالبات مردم این منطقه قرار گیرد.

تین نیوز

 تردد بیش از چهار میلیون زائر ایرانی و خارجی که به زیارت  امامزاده یحیی (ع) در روستای میامی می روند، از جاده مشهد میامی انجام می شود  اما این جاده  به علت کم عرض بودن و نداشتن شانه خاکی مناسب در بخشی از مسیر،  جزو جاده های پرتردد و نیازمند بهسازی و توسعه است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، آرامگاه امامزاده یحیی (ع) در روستای میامی در بخش رضویه که در 50 کیلومتری شهر مشهد قرار دارد، سالانه پذیرای بیش از چهار میلیون زائر و مسافر است و زائران این زیارتگاه و همچنین ساکنان روستای میامی و کارکنان چرم شهر باید از جاده ای عبور ومرور کنند که به علت عرض کم  و همچنین تردد خودروهای سنگین بسیار حادثه خیز است.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

◄ سود رانندگان کامیون از خرید کامیون های 1402 میلیاردی شد!

بروز تصادفات متعدد و دلخراش در جاده امام زاده یحیی میامی به مشهد موجب شده تا دو بانده شدن این جاده در زمره مطالبات مردم این منطقه قرار گیرد. در پی این موضوع خطیر و حساس جمعی از مردم از جمله خادمین امام زاده یحیی، زائرین، کارگران، معلمان و... در مورخ 10 اردیبهشت ماه در کارزاری از مسئولان استانی خواستار پیگیری این مطالبه مهم شدند که همچنان برقرار است.

در این کارزار خطاب به دکتر احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم احمدآباد، رضویه، فریمان و سرخس آمده است: به اطلاع می رساند جاده امام زاده یحیی میامی بسیار خطرآفرین شده و هم جاده فرسوده شده و هم پل ها؛ نسل جوان ما در این مسیر دارند دچار حادثه جبران ناپذیر می شوند، و خواهند شد. لذا اینجانبان درخواست دوبانده شدن جاده حادثه خیز امام زاده یحیی میامی به مشهد را داریم.

جاده میامی مشهد

جاده میامی مشهد

 

عریض کردن راه تنها راه حل مشکل است

در رابطه با مشکلات این مسیر پرتردد و ترانزیتی کشور  فرمانده پلیس راه جاده مشهد-سرخس نیز گفته بود که جاده میامی، جاده ای روستایی است و در این جاده، یک تردد نا همگن وجود دارد. تانکرهای فاضلاب، کامیون های حمل زباله، اتوبوس های شرکت واحد و مینی بوس وسواری حامل زائران در این مسیر تردد می کنند.

بنابر اظهارات این مقام مسئول آستانه تحمل رانندگان کم است وچون وسایط نقلیه سنگین با سرعت کم حرکت می کنند، سواری ها  سبقت می گیرند و چون جاده کوهستانی است باعث بروز حادثه می شود و تنها راه حل مشکل، عریض کردن راه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.