| کد خبر: 272192 |

اجرای ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر در محورهای خراسان شمالی

۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی در حال اجراست

تین نیوز

۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجراست. 

مشتری افزود: عملیات میکروسرفیسینگ (آسفالت حفاظتی) در محور بجنورد جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، بهسازی، لکه گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه ای محور بجنورد آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می شود. 

وی به اجرای ۵۰ کیلومتر بهسازی محور بجنورد شیروان شامل روکش تقویتی، لکه گیری و درزگیری اشاره و تصریح کرد: عملیات میکروسرفیسینگ محور بجنورد شیروان فاروج به طول ۱۰ کیلومتر و روکش آسفالت با دانه بندی باز و توپکا، لکه گیری و درزگیری، روسازی و بهسازی در محور بجنورد- اسفراین به طول ۳۷ کیلومتر از پروژه های دیگر حوزه راهداری است. 

مشتری ادامه داد: لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور پیش قلعه راز به طول ۲۴ کیلومتر و عملیات درزگیری، لکه گیری، روکش حفاظتی و روکش تقویتی محور چمن بید گرمه میامی به طول ۲۰ کیلومتر نیز از جمله طرح های این اداره کل در سال جاری است. 

وی ۱۲ کیلومتر بهسازی محور جاجرم سنخواست اسفراین و روکش آسفالت، تعریض و شانه سازی به طول ۳ کیلومتر در محور اسفراین شیروان و اسفراین فاروج را از پروژه های دیگر در راستای نگهداری راه ها، کاهش میزان خرابی جاده و افزایش عمر آسفالت برشمرد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد. 

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه ای از پروژه های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می شود. 

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تامین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه های دیگر این اداره کل در سال جاری است. 

مشتری اظهارکرد: امیدواریم با اجرای پروژه های یاد شده شاهد ایمنی تردد و کاهش تصادفات جاده ای و جان باختگان سوانح رانندگی در محورهای برون شهری باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.