| کد خبر: 20545 |

یک عضو شورای شهر تهران در گفتگو با تین نیوز:

◄ تعاونی تاکسیرانی تهران منحل می شود

تین نیوز | عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه" تعاونی تاکسیرانی تهران هیچگونه ارتباطی با سازمان تاکسیرانی ندارد" تصریح کرد: به دلیل تخلفات صورت گرفته این تعاونی منحل خواهد شد.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به شکایت ده ها راننده تاکسی از تعاونی تاکسیرانی تهران اظهار کرد: تعدادی راننده تاکسی با تشکیل هیئت موسس اقدام به ایجاد تعاونی و اخذ پول در ازای تحویل اقلام مورد نیاز تاکسیرانان کرده اند و در این حین مرتکب تخلفاتی شده اند.

وی افزود: این تعاونی هیچ ارتباط و وابستگی به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، شهرداری و شورای شهر تهران ندارد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه "شورا در جریان تخلفات صورت گرفته از سوی تعاونی است" تصریح کرد: اگر آن شرکت تاکسیرانی واقع در یکی از مناطق تهران، تحت الشعاع تخلفات تعاونی قرار داشته باشد، برای ایجاد پاکدامنی آن شرکت تاکسیرانی نیز منحل خواهد شد.

قناعتی با اشاره به نقش شورا در بازپسگیری حق پایمال شده رانندگان تاکسی در قبال تعاونی مذکور خاطرنشان کرد: بنده به عنوان مسئول کمیته انضباطی، تنها در صورتی که سازمان تاکسیرانی در این موضوع نقش داشته باشد اقدام خواهم کرد اما اگر تعاونی خارج از حوزه شهرداری تهران باشد رانندگان تاکسی خود باید پیگیر کار خود باشند.

گفتنی است، تعاونی تاکسیرانی تهران در اسفند سال 92 مبلغ 90 هزار تومان برای تحویل دو حلقه لاستیک و 75 هزار تومان برای یک عدد باتری از رانندگان دریافت کرده اند و همچنان پس از گذشت هفت ماه هیچ یک از اقلام را به رانندگان تحویل نداده اند و این در حالی است که طبق قوانین تعاونی، لوازم نام برده باید حداکثر 15 روز پس از دریافت وجه مورد نظر تحویل رانندگان تاکسی می شد.  

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.