| کد خبر: 259804 |

بعد از آمارهای عجیب و غریب؛ این بار دستاوردهای شاخدار استانداری سمنان!!

به نظر می رسد بعد از اینکه طی ماه های گذشته استانداری سمنان به ارائه اعداد و ارقام شاخدار می پرداختند، حالا نوبت دستاوردسازی های شاخدار رسیده است

تین نیوز

روز 12 مرداد استانداری سمنان به انتشار خبری با این متن پرداخت: « براساس اعلام وزارت کشور ، استان سمنان با ۳۲۵ درصد تحقق مصوبات در اجرای نشست ها و جلسات شورای راهبری وضعیت تصادفات و شورای هماهنگی ترافیک استان ، رتبه نخست کشور در سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد.»

واقعا باید از مدیران استانداری سمنان پرسید مردم و اهالی رسانه را چه فرض کرده اید؟ آخر چگونه می شود مصوبه تحقق ۳۲۵ درصدی داشته باشد؟ هرکسی اندک عقلی در سر داشته باشد می داند که مصوبات جلسات تصمیمی است که گرفته می شود و برای اجرای آن فرد یا دستگاهی مشخص می شود و زمانی هم تعیین می گردد و خب طبیعتا با اجرای کامل آن مصوبه در زمان مقرر کار خاتمه می یابد. کاری که به طور کامل انجام می شود معادل تحقق ۱۰۰ درصدی است!!

به نظر می رسد بعد از اینکه طی ماه های گذشته استانداری سمنان و مدیران دولت رئیسی به ارائه اعداد و ارقام شاخدار می پرداختند، حالا نوبت دستاوردسازی های شاخدار رسیده است و در این میان تعجب از برخی رسانه ها است که بدون در نظر گرفتن عقلانیت، اعتبار خود را زیر سوال می برند و به باز نشر چنین اخباری می پردازند و خواسته ناخواسته افکار عمومی را به انحراف می کشانند و باعث ایجاد بی اعتمادی در مردم و بی اعتبار کردن خود می شوند.

احتمالا چنین دستاورد سازی هایی در راستای پوشش ضعف عملکرد دفتر فنی و مهندسی استانداری سمنان باشد که چندی پیش نمود ناکارآمدی آن در ماجرای شکایت پیرمرد روستایی و صدور حکم انفصال از خدمت استاندار در دادگاه بدوی نمایان شد و علیرغم صحبت های مطرح شده در آن زمان مبنی بر پیگیری مشکلات مدیریتی که منجر به چنین فضاحتی شد، شاهد اتفاقی نبودیم.

هرچند که مردم مدت ها است از این عوامفریبی ها و ادعاهای پوچ و واهی عبور کرده اند و برای چنین حرف هایی تَرِه هم خورد نمی کنند.

بهتر است هاشمی و تیم همراه اش به جای دستاوردسازی های این چنینی که خروجی ملموسش نزد افکار عمومی و مردم رتبه ۲ استان در تصادفات جاده ای و کشته و معلول و مجروح شدن بسیاری از مردم است، پاسخگوی ناکارآمدی ها و ابهاماتی نظیر حمله به گردشگران در اوپرت مهدیشهر باشند و سخنگوی محترم استانداری به جای پاسکاری با سپاه پاسداران تعیین تکلیف کند که حمله کنندگان چه کسانی بودند و از کجا مجوز داشتند؟

حال بگذریم از وقایع متعدد امنیتی نظیر ضرب و شتم فعال رسانه ای در شاهرود و چاقوکشی و… که این روزها استان سمنان را شهره خاص و عام نموده است.

اما به نظر می رسد این دولت رقابت تنگاتنگی را با دولت احمدی نژاد (که به جز بخش کوچکی در راس، در اکثریت مدیران و کارگزاران بدنه با هم مشترک هستند) در ارائه آمار و ارقام و دستاوردسازی های غیر واقعی شروع کرده است و این روش های پوپولیستی در حافظه تاریخی مردم خواهد ماند.

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پیام گوی سمنان
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • كارشناس وزارت راه 0 0

    بهتر است اين موضوع از خودشان سوال شود. حدس مي زنم طرف مقابل احمق نيست و شما زود و اشتباه قضاوت كرده باشيد. احتمالا يك هدف كمي تعيين شده مثلا بتوانيم 5% سوانح را كاهش دهيم و حال موفق به كاهش 20% ر سوانح شده باشند و در مقايسه با هدف اوليه به چند برابر آن رسيده اند.