| کد خبر: 271200 |

۵۲ پروژه حوزه راهداری در استان سمنان بهره برداری و آغاز می شود ​

همزمان با سفر رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود.

تین نیوز

همزمان با سفر رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود و از این تعداد، ۲۶ پروژه با مجموع اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید. 

منصور کیایی عنوان کرد: پروژه های آماده بهره برداری شامل بهسازی محور، اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، آسفالت های حفاظتی و درزگیری، احداث آبراه ها و اقدامات ایمنی در حوزه راهداری می شوند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۶ پروژه با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه های یاد شده در دست اقدام و اجرایی شدن است.

منصور کیایی افزود: عملیات اجرایی و احداث این پروژه ها در استان سمنان نیز تا پایان شهریور امسال به اتمام خواهد رسید.

وی تأکید کرد: به این ترتیب در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان تصریح کرد: همچنین در جریان سفر رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، کنارگذر و بلوار سرخه به سمنان به طول ۱۲ کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.