| کد خبر: 262947 |

تکمیل پروژه ۴۰ ساله محور امروان- علیان دامغان

فرماندار دامغان گفت: احداث و تکمیل پروژه ۴۰ ساله محور امروان- علیان که با قول مساعد استاندار سمنان در کمتر از ۱۵ ماه آماده افتتاح و بهره‌برداری شد، از اقدامات دولت در این منطقه است.

تین نیوز

فرماندار دامغان گفت: احداث و تکمیل پروژه ۴۰ ساله محور امروان- علیان که با قول مساعد استاندار سمنان در کمتر از ۱۵ ماه آماده افتتاح و بهره‌برداری شد، از اقدامات دولت در این منطقه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، مهدی بندرآبادی، فرماندار دامغان در یکصد و هفتمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان با مردم روستای رشم بخش امیرآباد شهرستان دامغان اظهار کرد: استاندار سمنان در اقصی نقاط این استان و در دورترین روستاها حضور مؤثر، مستمر و مفید داشته‌ است.

وی افزود: امروز نیز قطعاً شاهد این هستیم که مسائل و مشکلات این روستا و روستاهای معلمان و حسینان منطقه سرکویر نیز بررسی و در راستای رسیدگی به آنان در مسیر عمران و آبادانی، مصوبات مطلوبی اتخاذ می‌شود.

فرماندار دامغان بیان کرد: تخصیص‌های خوبی برای محور شمال به جنوب در محدوده استان سمنان و شهرستان دامغان انجام گرفته است.

بندرآبادی ادامه داد: اعتبارات مطلوبی توسط دولت سیزدهم در حوزه مرمت قنوات، بهبود چشمه‌ها و منابع آبی و عمران و آبادانی روستاها از محل ارزش‌افزوده تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: در راستای جلوگیری از ایجاد سیلاب، تأمین اعتبار برای رفع مشکل و احداث پل هدایت سیلاب در منطقه روستاهای سرکویر در محدوده محور مواصلاتی حسینان - معلمان در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار دامغان گفت: احداث، تکمیل و پروژه ۴۰ ساله محور امروان- علیان که با قول مساعد استاندار سمنان در کمتر از ۱۵ ماه آماده افتتاح و بهره‌برداری شد، از دیگر اقدامات دولت در این منطقه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.