| کد خبر: 260682 |

افتتاح پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از بهره برداری پروژه ۳۷۰ واحد بهارستان زاهدان در هفته دولت امسال خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از بهره برداری پروژه ۳۷۰ واحد بهارستان زاهدان در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، ضمن گرامیداشت هفته دولت از بهره برداری پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان در هفته دولت خبر داد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در تشریح برنامه های مسکن در هفته دولت از تجهیز کارگاه پروژه سبحان قرچک به منظور پیگیری مدیرعامل بانک مسکن در پی تاکید رئیس جمهور برای حل این پروژه خبر داد و گفت: پس از بازدید میدانی از این پروژه و آشنایی با مشکلات این پروژه در منطقه کم برخوردار قرچک با پیگیری مدیرعامل بانک مسکن در فاصله یک هفته دستور تجهیز کارگاه و شروع به کار توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز از شرکت های تابعه ثمسکن داده شد.

محمدرضا جواهری تفتی  با اشاره به پروژه برج های مسکونی ۸۸ واحدی آسمان شهر پردیس که توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس از شرکت های تابعه ثمسکن در حال اجراست از آیین کلنگ زنی این پروژه در هفته دولت خبرداد.

مدیرعامل بزرگترین شرکت انبوه ساز کشور در بیان وضعیت پروژه زون D ایرانشهر (مرکزشهر) شهر جدید اندیشه افزود: این پروژه که در پنج بلوک و ۹۹ واحد توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به بهره برداری رسیده در هفته دولت افتتاح می شود.

وی در ادامه با اشاره به نمایش گذاشتن ماکت فاخر پروژه ناویا ۱۴۴۰ واحدی تبریز در نمایشگاه دستاوردهای دولت گفت: این پروژه توسط شرکت سرمایه گذاری شمال شرق در حال اجراست و یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی کشور با ارائه الگوی سکونتی معاصر و ایفای نقش به عنوان محرک توسعه بافت توسعه نیافته و فرسوده شهری در صدد تعریف جایگاه ویژه ای است که سایت پروژه واقع در شمال غرب شهر تبریز و در محله باستانی حکم آباد در قالب ۱۴۴۰ واحد مسکونی است و با برنامه ریزی کالبدی صورت گرفته و با پیش بینی کاربری های خدماتی سرانه ای در صدد پوشش فقر فضاهای شهری در محدوده همسایگی خود است.

جواهری تفتی در پایان ضمن ابراز خرسندی از تکمیل پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان شهر زاهدان و ابراز تمایل از حضور جدی تر در استان سیستان و بلوچستان با توجه به محرومیت های این استان و دغدغه دولت مردمی در توجه ویژه به این استان از افتتاح این پروژه با حضور حسینی مدیرعامل بانک مسکن ، اعضا هیات مدیره بانک و مقامات کشوری و استانی در روز سه شنبه ۷ شهریورماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، مجتمع مسکونی بهارستان توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق در شهر زاهدان در زمینی به وسعت حدود سه هکتار در تقاطع بلوار انقلاب و بلوار امام خمینی واقع شده و پروژه مذکور در قالب ۱۱ بلوک و با زیربنای ۴۱۴۱۲ متر مربع طراحی،اجرا و به بهره برداری رسیده و این پروژه به دلیل طراحی، معماری زیبا و منحصر به فردی که در کنار بهترین مصالح در آن استفاده شده وجه تمایزی را در منطقه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.