| کد خبر: 262175 |

◄ موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن و شبکه تبادل فناوری تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری مشترک میان موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن و شبکه تبادل فناوری امضا شد.

تین نیوز

در دومین روز از دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، تفاهم نامه ای با موضوع نفوذ فناوری در صنعت ریلی، میان صندوق پس انداز کارکنان راه آهن ج.ا.ا و شرکت مدیریت همرسانی فناوری ایرانیان امضا شد.

بنا بر گزارش خبرنگار تین نیوز، در این مراسم تمام مدیران ارشد شرکت راه آهن ج.ا.ا حضور داشتند .

دکتر علوی مدیرعامل شرکت مدیریت همرسانی فناوری ایرانیان به موضوع تفاهم نامه اشاره کرد و گفت : کار و رسالت مجموعه ما، شناسایی نیازهای صنعتی، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای حل آن موضوع و مشکل صنعتی می باشد بنابراین به واسطه ارتباطی که با موسسه صندوق پس انداز راه آهن داشتیم و همچنین نقش بسزای این موسسه در بحث حمل و نقل ریلی و ظرفیت خوب آن از نظر تولید و مجموعه تولید کننده ای که می شود به آن شرکت خدمات داد یا از خدمات آن شرکت استفاده کرد ما را بر آن داشت تا از این پتانسیل ها به نحو احسن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: این موسسه یک تعداد زیادی شرکت دارند که خود آن ها خدمات محور هستند، می توانیم آن خدمات را به سایر شرکت ها و شاید سایر حوزه ها ارائه کرد..

علوی رویکرد اصلی شبکه را شناسایی نیازهای این مجموعه و ارائه راه حل از ظرفیت شرکت های دانش بنیان دانست و افزود : با استفاده از این ظرفیت ها قرار است ما، شرکت های دانش بنیانی را که می توانند به آن نیاز پاسخ دهند را در اختیار موسسه قرار دهیم، و آن مجموعه در نهایت تصمیم می گیرد که این مشکل را با کدامیک از این شرکت ها درمیان بگذارد. 

مدیرعامل شرکت مدیریت همرسانی فناوری ایرانیان گفت: کار مدیریت همرسانی در واقع شناسایی بهترین تیمی می باشد که بتواند در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از نیاز ها در طی دوهفته گذشته مشخص شده و تعدادی هم قرار است در سه هفته آینده مشخص شود ، افزود : حدود ۵۰ یا ۶۰ شرکت را شناسایی کردیم که میتوانند به نیاز ها پاسخ دهند ولی درگام بعدی، موسسه و شرکت ها باید نیازهایشان را با مشخصات و اطلاعات بیشتر در اختیار ما قرار دهند که ما بتوانیم تیم های مناسب و مساعد را سریع تر شناسایی و در اختیار موسسه قرار دهیم.

علوی تاکید کرد : در مجموعه ریلی تا الان این اتفاق رخ نداده اما شرکت مدیریت هم رسانی در طی ده سال گذشته بیش از ۴۶۰ پروژه موفق در حوزه های مختلف از جمله نفت ، گاز و پتروشیمی تا حوزه ساخت و ساز داشته و شرکت های دانش بنیان را در اختیار آن صنعت قرار دادیم که از ظرفیت آن استفاده کند.

مهندس فروزش مدیرعامل صندوق پس انداز کارکنان راه آهن ج.ا. از فایده ای این تفاهم نامه برای مجموعه راه آهن گفت : مجموعه ما، اولین و بزرگترین هلدینگ تخصصی در صنعت ریلی می باشد، طبیعتا در صنعت ریلی، نیاز به بهره وری و رشد بیشتر است.

وی استفاده از ابزار های نوین برای بهره وری از جمله نفوذ فناوری در صنعت ریلی را جزو راهکار های استراتژیک مجموعه دانست و افزود : امیدواریم بتوانند با استفاده از نیاز های فناورانه ای که ما تعریف کردیم، ابزار ها و پشتیبانی هایی که مجموعه معاونت فناوری دارد ما در راستای بهره ور شدن صنعت ریلی موفق شویم. 

مدیرعامل صندوق با بیان اینکه اینکار کار موقتی و پروژه ای نیست تاکید کرد :این پروژه همیشه روبه رشد و ادامه دار است و انشاالله ما بتوانیم با همکاری معاونت روز به روز از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.