| کد خبر: 54182 |

رحمت‌اله مه‌آبادی

آخرین شکل مدیریت ایرانی را در فرودگاه‌ها به مسافران ارائه می‌دهیم

 تین نیوز | رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: ما می‌سازیم، توسعه می‌دهیم و مدیریت می‌کنیم تا مسافران هوایی خشنود از فرودگاه‌ها خارج شوند و می‌خواهیم در فرودگاه‌ها به ویژه فرودگاه امام(ره) آخرین شکل مدیریت ایرانی را به مسافران ارائه دهیم.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات از جمله جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و مشکلات مالی دست به دست هم دادند تا ما نتوانیم دِین خودمان را نسبت به این فرودگاه که نام امام‌خمینی(ره) را یدک می‌کشد ادا کنیم، افزود: متاسفانه هنوز این فرودگاه را به مغناطیس جذب سرمایه‌گذار برای توسعه ملی تبدیل نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند وزیر راه و شهرسازی در اجرای ماده 161 برنامه پنجم توسعه درباره تشکیل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، بر نقش آن در مدیریت شهر فرودگاهی و فرودگاه امام خمینی(ره) تاکید کرد.وی ادامه داد: فرودگاه یک کسب و کار چند وجهی محسوب می‌شود و قرار است ثروت ملی را افزایش دهد. در واقع، قرار است ما منابع را بگیریم و تولید ثروت کنیم. ما در شرکت فرودگاه نیز در پی آنیم که به این موضوع شتاب بدهیم و انتظار می‌رود که در مدل کسب و کار فرودگاهی تغییر ایجاد کنیم.

مه‌آبادی با اشاره به ضرورت ساخت ترمینال‌های استاندارد برای فرودگاه‌های کشور مانند ترمینال‌های شماره یک فرودگاه‌های مهرآباد و امام‌خمینی(ره) و تاکید وزیر راه‌وشهرسازی در این باره، از آغاز استفاده از دانش روز جهانی در شرکت فرودگاه‌ها خبر داد و گفت: وزیر راه‌وشهرسازی انتظار دارد در راه ساختن ترمینال‌های استاندارد فرودگاهی و همچنین سایر اقدامات فرودگاهی از دانش روز بهره ببریم.  وی ادامه داد: ما نیز اکنون ایحاد مدل فرایندی برنامه‌ریزی استراتژیک نیروی انسانی را آغاز کرده‌ایم و می‌خواهیم در فرودگاه‌ها به ویژه فرودگاه امام(ره) آخرین شکل مدیریت ایرانی را به مسافران ارائه دهیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.