| کد خبر: 266971 |

تکمیل جاده ارتباطی وفس به آقچه قلعه نیازمند تامین اعتبار است

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تکمیل جاده ارتباطی وفس به آقچه قلعه از توابع شهرستان کمیجان، نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

تین نیوز

 مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تکمیل جاده ارتباطی وفس به آقچه قلعه از توابع شهرستان کمیجان، نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عباس ادیبان در خصوص اصلاح جاده وفس به آقچه قلعه استان مرکزی گفت: طول این محور ۲۳ کیلومتر است که در دولت دهم تصویب و در دولت وقت نیز حدود ۱۱ کیلومتر آن بازسازی شد.

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: تکمیل این محور در دولت دوازدهم مجدد متوقف شد اما با پیگیری مسئولان ارشد سازمان راهداری کشور، فرماندار و دیگر مسؤولان استانی انجام این مهم از سرگرفته شد و تاکنون اقدامات محدودی در این راستا انجام شده و تردد در این مسیر جریان دارد.

ادیبان گفت: در صورت تکمیل این محور ۱۲۵ کیلومتر مسیر کمیجان و وفس به تهران نزدیک می شود و در مصرف سوخت صرفه جویی می شود.

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تردد محورهای ساوه و سلفچگان از این مسیر انجام می شود که تکمیل این مهم تأثیر بسزایی در کاهش تصادفات دارد.

ادیبان با بیان اینکه برای تکمیل این محور ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: با تکمیل این محور، مسیرهای ملایر، خنداب، وفس و روستاهای اطراف از این مسیر تردد می کنند و شهرستان کمیجان از بن بست خارج خواهد شد.

وی گفت: تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هزینه شده همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، حمایت از ماده ۲۳ که مربوط به تخصیص بودجه برای این محور بود را رد کردند.

ادیبان ادامه داد: در صورتیکه بودجه تخصیص داده شود کمتر از یک سال این محور به بهره برداری می رسد.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.