| کد خبر: 271358 |

آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا

مدیرعامل شرکت تعاونی برفره از آمادگی شرکت تعاونی برفره برای تولید واگن های باری با استاندارد اروپا و تحت لیسانس شرکت های معتبر خارجی

تین نیوز

مدیرعامل شرکت تعاونی برفره از آمادگی این شرکت برای تولید واگن های باری با استاندارد اروپا و تحت لیسانس شرکت های معتبر خارجی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، مجتبی عباسی مدیرعامل شرکت تعاونی برفره، با بیان اینکه این شرکت هم اکنون ظرفیت تولید ۳۰۰ دستگاه واگن باری در طول سال را دارد، اظهار کرد: تمامی واگن ها بر اساس نیاز سفارش دهنده ساخته و تحویل داده می شوند.

عباسی ضمن تاکید بر ضرورت رعایت اصول استاندارد اروپا در تولید واگن از سوی شرکت های ایرانی، عنوان کرد: اکنون این امکان برای تولیدکننده های داخلی فراهم نیست؛ چون استانداردسازی واگن ها باعث افزایش هزینه تولید می شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی برفره تاکید کرد: باتوجه به ظرفیت محدود برخی از خطوط ریلی کشورمان در تحمل بار سنگین، به ناچار، برخی قطارها مجبورند که سرعت خود را کاهش دهند که این موضوع باعث نارضایتی  کارفرماها می شود.

عباسی از آمادگی این شرکت برای تولید واگن های باری تحت لیسانس شرکت های معتبر خارجی خبر داد و گفت: ما می توانیم این دانش را به کشور بیاوریم و مطابق استانداردهای جهانی، به تولید واگن بپردازیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی برفره خاطرنشان کرد: با تولید این نوع از واگن ها، هم می توانیم ظرفیت تولید را در کشور بالا ببریم و هم امکان صادرات واگن به سایر کشورها از جمله حوزه CIS فراهم می شود.

وی با اشاره به گلوگاه هایی که در حوزه تولید واگن با مشارکت شرکت های خارجی وجود دارد، عنوان کرد: در صورت موافقت وزارت صمت و راه آهن، ما امکان تولید واگن با استاندارد اروپا را در دو فاز داریم.

عباسی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۹۰ نفر نیروی متخصص در این شرکت مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل نبود سفارش، خط تولید واگن کارخانه ما خالی است و تنها سایر خطوط کارخانه، از جمله خط تعمیرات و اورهال واگن های باری فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.