| کد خبر: 272467 |

اجرای طرح نهضت ملی مسکن و توسعه حمل و نقل دو ماموریت اصلی وزارت راه و شهرسازی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اجرای دو طرح نهضت ملی مسکن و توسعه زیرساخت های حمل و نقل به عنوان دو ماموریت اصلی این وزارتخانه دانست.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اجرای دو طرح نهضت ملی مسکن و توسعه زیرساخت های حمل و نقل به عنوان دو ماموریت اصلی این وزارتخانه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی؛ محمد علی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی اجرای دو وظیفه اصلی نهضت ملی مسکن و توسعه زیرساخت های حمل و نقل را بر عهده دارد که در هر دوی آنها پیشرفت های خوبی داشته ایم.

به گفته زهره ای؛ با وجود همه مشکلات موجود در راستای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال، تأمین زمین و هماهنگی با بانک ها برای پرداخت تسهیلات انجام شده است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی ۲.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور شروع شده و در خصوص اجرای قانون جوانی جمعیت هم کار ماندگاری در حال انجام است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی هم در این جلسه گفت: برای اجرای نهضت خدمت رسانی و ایجاد امید در جامعه در کنار وزارت راه و شهرسازی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین وین خاطر نشان کرد: انتصابات در وزارت راه و شهرسازی بر اساس یک مدل جدید و کار علمی در حال  انجام است.

به گفته وی؛ " پیشران پیشرفت" شعار وزارت راه و شهرسازی است و برای اجرای طرح های این وزارت نیاز به توجه ویژه در این باره داریم.

میرمحمد مودی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی هم در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص اجرای  پروژه های نهضت ملی مسکن و باندهای دوم ارائه کرد و گفت: اجرای پروژه راه آهن با توجه به تأمین اعتبار آن از طریق تهاتر نفتی، مشکل مالی ندارد و تنها درخواست پیمانکاران اجرای این پروژه کمک مالی برای افزایش و نوسازی ماشین آلات بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.