| کد خبر: 130409 |

استقبال فراتر از انتظار از غرفه راه آهن ج.ا.ایران در نمالیشگاه لجستیک حمل و نقل ۲۰۱۷ مونیخ

تین نیوز

حضور راه آهن ج.ا.ایران در نمایشگاه لجستیک حمل و نقل ۲۰۱۷ مونیخ با استقبال گسترده ای روبه رو شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این نمایشگاه که از ۱۲-۹ ماه می ۲۰۱۷ برابر با ۲۲-۱۹ اردیبهشت ماه ۹۶ در شهر مونیخ آلمان در حال برگزاری است نزدیک به ۲۰۰۰ شرکت از همه شقوق حمل و نقلی اعم از ریل، جاده، دریا و هوا محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش بازدید کنند گان از سراسر جهان قرار داده اند.

 

تاکنون شرکتهای و بازدید کنندگان زیادی از کشورهای وشرکتهای اروپایی از جمله از آلمان، اتریش، ایتالیا، هلند، لتونی، لوگزامبورگ، اتریش، سوند، اسپانیا ، رومانی، سوئیس و سوئد و نیز از سایر کشورهای از جمله چین، روسیه، هند،ترکیه و کشورهای آسیای میانه در غرفه راه آهن ایران حضور پیدا کرده و ضمن گرفتن اطلاعات مورد نیاز راههای همکاری و نحوه استفاده از مسیرهای ایران برای حمل بار از اروپا به ایران و برعکس و نیز از کشورهای آسیای میانه به بندر عباس و اروپا را مورد بحث و بررسی قرار داده اند

 

. موضوع مهمی که در این نمایشگاه به چشم می خورد اشتیاق و علاقه بیشتر بازدید کنندگان و نیز شرکتهای حمل و نقل بین المللی و فورواردرها برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از راه آهن ایران، ظرفیتهای موجود در راه آهن ایران برای حمل بار از طریق کریدورهای بین المللی عبوری از ایران، تعرفه ها و مسیرهای موجود و نیز راه اندازی قطارها از تهران به اروپا و برعکس، از چین به اروپا از طریق مسیر ایران و نیز از هند به ایران و اروپا می باشد که این مساله به تنهایی گواه آن است که چنانچه برخی از حلقه های مفقوده کریدورهای بین المللی عبوری از ایران تکمیل شده و کریدورهای عبوری از ایران فعال شوند فرصتهای بسیارخوبی بای حمل بارهای بین المللی و ترانزیتی و در نتیجه افزایش حجم حمل بار شکل خواهد گرفت.

 

لازم بذکر است که نمایشگاه لجستیک حمل و نقل مونیخ بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه دنیا در حوزه لجستیک، سیر و حرکت، فن آوری اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین می باشد که قدمت آن به سال ۱۹۷۸ میلادی ( ۳۹ سال پیش ) بر می گردد و از تاریخ شروع آن هر دو سال یکبار در مونیخ آلمان برگزار می گردد.

 

در این همه شقوق حمل و نقلی اعم از ریل، جاده، دریا و هوا حضور دارند و نزدیک به ۲۰۰۰ شرکت در چهار حوزه فن آوری اطلاعات/تلماتیک، تجارت الکترونیک، ارتباطات راه دور، سیستمهای مدیریت انبارداری ، بسته بندی، سیستمهای حمل بار،خدمات لجستیک و حمل بارمحصولات و خدمات خود را در معرض نمایش قرار داده اند.

 

در سال ۲۰۱۵ این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از ۱۱۲۰۰۰ متر مربع در ۹ سالن و با فضای بیرونی برگزار گردید که بیش از ۵۵۰۰۰ نفر از۱۲۴ کشور از این نمایشگاه بازدید کردند و تعداد ۲۰۵۰ غرفه دار از ۶۲ کشور در آن حضور داشتند. ۹۰درصد شرکت کنندگان ۲۰۱۵ در نمایشگاه ۲۰۱۷ نیز حضور دارند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.