| کد خبر: 259556 |

ترمینال مدرن فرودگاه کیش به پیشرفت ۹۷ درصدی رسید

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی پایانه جدید فرودگاهی کیش گفت: این پایانه مدرن فرودگاهی پس از طی آزمایشات تخصصی و اخذ مجوزهای لازم، آماده افتتاح است.

تین نیوز

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی پایانه جدید فرودگاهی کیش گفت: این پایانه مدرن فرودگاهی پس از طی آزمایشات تخصصی و اخذ مجوزهای لازم، آماده افتتاح است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رحیم سرهنگی روز دوشنبه در بازدید از تریمنال جدید و مدرن کیش، اظهار کرد: این طرح مراحل پیش بهره برداری و آزمایشی خود را طی می‌کند و به زودی افتتاح خواهد شد.

سومین گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه کیش اعطا شد

وی با بیان اینکه ارتقاء حمل و نقل هوایی یکی از مهمترین ابزارهای توسعه صنعت گردشگری محسوب می‌شود، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی کیش،‌ ارتقاء حمل و نقل هوایی در این جزیره نقش بسزایی در توسعه اقتصادی آن ایفا خواهد کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی دولت سیزدهم در اتمام ترمینال جدید و مدرن فرودگاهی این جزیره، بیان کرد: مجموعه فرودگاهی کیش در سطوح بین المللی و منطقه‌ای خدمات ارزنده‌ای به مسافران ارائه خواهد کرد.

وی در این بازدید دستور شناسایی و رفع کاستی‌های احتمالی در پذیرش مسافر را صادر و بر آمادگی تمام کارکنان این مجموعه جهت بهره برداری کامل از ترمینال جدید فرودگاه کیش تاکید کرد.

 تاسیسات مکانیکی، الکترونیکی و ساختمان پایانه مسافربری جدید فرودگاه تکمیل شده است و این پایانه پس از طی آزمایش‌های ضروری و کسب استاندارهای لازم به بهره برداری کامل خواهد رسید.

مساحت کل زمین پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش ۲۵ هکتار و زیربنای ساختمان آن ۴۹ هزار مترمربع است که با بهره برداری کامل از آن، ظرفیت پذیرش مسافر فرودگاه کیش از ۲ میلیون گردشگر به ۶ میلیون گردشگر افزایش می‌یابد؛‌ برای احداث این طرح بیش از 20 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.