| کد خبر: 272499 |

قیمت خدمات CIP فرودگاه امام؛ ۳.۲ میلیون تومان/ واکنش مجری خدمات: چنین هزینه ای ناچیز است!

قیمت خدمات CIP فرودگاه امام به سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. رقمی که به اعتقاد مدیران شرکت خدماتی این مجموعه در مقایسه با استاندارد جهانی ناچیز است.

تین نیوز

قیمت خدمات CIP فرودگاه امام به سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. رقمی که به اعتقاد مدیران شرکت خدماتی این مجموعه در مقایسه با استاندارد جهانی ناچیز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، اولین نشست خبری شرکت تاو آویژه پارس، مجری خدمات CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی«ره»، طی هفته جاری برگزار شد. مدیران این مجوعه درباره تأثیر خدمات CIP بر رضایت مسافران، سخنرانی کردند.

به گفته مدیران این مجوعه، برای آرامش و راحتی مسافران خدماتی نظیر ویزا، رجیستر موبایل، گرفتن ارز دولتی و ارز مسافرتی، گرفتن ویلچر، پذیرایی ویژه با کیفیت بالا و ... ارائه می شود تا مسافران تجربه خوبی از سفر داشته باشند.

​این مجوعه از ابتدای تأسیس تا به امروز، مورد حمایت و اعتماد شهرک فرودگاهی قرار داشته، ولی از سوی سایر سازمان ها بیشتر حمایت معنوی صورت گرفته است.

برای سرمایه گذاری بخش خصوصی، باید طرح و ایده مطرح شود و طی جلسات متعدد مورد بررسی قرار بگیرد تا  بتوان همکاری خوبی رقم زد.

حامد احتسابی، رئیس هیئت مدیره شرکت تاو آویژه پارس، در پاسخ به خبرنگار تجارت نیوز درباره بالا بودن قیمت خدمات CIP و تأثیر آن بر اقبال عمومی مردم برای استفاده از این خدمات گفت: این شرکت به نسبت سایر لانچ های جهان، خدمات منحصر به فردی ارائه می دهد. قیمت سه میلیون و 200 هزار تومانی برای استفاده از این بخش، با توجه به کیفیت بالای خدمات، بسیار ناچیز محسوب می شود. اغلب لانچ های دنیا، چنین خدماتی را برای مسافران  فراهم نمی کنند، در حالی که قیمت خدمات آنها معمولاً بین 70 تا 105 دلار است.

​او ادامه داد: مسافرانی که از این بخش استفاده می کنند افرادی نظیر تجار، شخصیت های معروف و ... هستند که باید برای چنین مسافرانی، خدمات ویژه و همین طور بهترین غذا ها با بهترین کیفیت، فراهم شود و همین موضوع باعث شد مسافران رضایت 97 درصدی از خدمات CIP داشته باشند.

 خدمات CIP مناسب برای قشر خاصی از مسافران

 مجید باقری، مدیرعامل شرکت تاو آویژه پارس، به تجارت نیوز گفت: این قیمت برای دهک های پایین جامعه بسیار قیمت بالایی محسوب می شود، ولی برای افرادی که دائما به خارج از کشور سفر می کنند و حتی در مقایسه با CIP سایر کشور ها، اصلا قیمت بالایی نیست. حداقل خدمات در سایر کشور ها  70 دلار است؛ با قیمت دلار 60 هزار تومانی در داخل،  می توان قیمت حدأقل خدمات در سایر کشور ها را حدود چهعر میلیون و 200 هزارتومان در نظر گرفت. این بخش، صفر تا صد خدمات را برای مسافر از لحظه ورود تا پای پلکان هواپیما ارائه می دهد.

 وی درباره حمایت ار سوی دولت از زمان تأسیس تا به امروز تصریح کرد: نمی توان گفت که اصلا کمکی نشده است. به طور مثال، شهرک فرودگاهی در ابتدای فعالیت این شرکت، با اعتماد کردن، به این مجموعه کمک کرد. حمایت معنای متعددی دارد؛ حمایت های معنوی ازسوی مدیران مجموعه های مختلف صورت گرفته ، ولی در سایر مباحث حمایت کمتر بوده است.

او درباره جذب سرمایه گذار از بخش خصوصی توضیح داد:  بحث جذب سرمایه گذار، یک بحث پیچیده است. اول باید طرح و ایده طی جلسات متعدد بررسی شود در صورت تفاهم، همکاری صورت می گیرد.

بر این اساس می توان گفت، خدمات CIP برای قشر خاصی از افراد جامعه در نظر گرفته شده افرادی نظیر تجار و شخصیت های معروف، در این دسته قرار می گیرند. هزینه خدمات این بخش برای افراد دهک پایین جامعه بالا محسوب می شود ولی برای مسافران خارجی و قشر خاصی از جامعه، نه تنها بالا نیست، بلکه نسبت به خدمات ارائه شده بسیار ناچیز به حساب می آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.