| کد خبر: 264711 |

آماده حمایت از شرکت های دانش بنیان راه و ساختمان هستیم

محمدعلی زهره ای، آمادگی کامل این مجموعه برای حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه راهسازی و ساختمان سازی را اعلام کرد.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، آمادگی کامل این مجموعه برای حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه راهسازی و ساختمان سازی را اعلام کرد و افزود: کشور ما صاحب اندیشه و ثروت است و قطعا نیروی انسانی یک ثروت محسوب می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدعلی زهره ای در نشست هم اندیشی با نخبگان دانشگاهی استان گیلان، با بیان اینکه همه مشکلات به دست نخبگان حل خواهد شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در طول ۴۵ سال گذشته در بسیاری از عرصه های علمی و فناوری کشور، انقلاب ایجاد کرده است.

وی جوانان نخبه و دانشگاهی را بهترین ظرفیت برای توسعه کشور دانست و افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی یک مجموعه علمی است که با زمین و هوا و دریا در قالب فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی و بنادر و کشتیرانی و راه آهن و حمل و نقل ریلی و مسکن و ساخت و زیرساخت و مطالعات و خاکشناسی و آزمایشگاه و... در ارتباط است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، این وزارتخانه را دارای بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیرو دانست و عنوان کرد: نیمی از این نیروها دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

زهره ای، وزیر راه و شهرسازی را جوانی نخبه، انقلابی و پای کار دانست که برای جامعه نخبگانی کشور احترام قائل است و متذکر شد: دیدار با نخبگان استان ها در حوزه راه و شهرسازی یکی از ماموریت های ماست.

وی مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی را یک مجموعه بزرگ علمی در کشور دانست و متذکر شد: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان را تکلیف می دانیم، زیرا شرکت های دانش بنیان ظرفیت نخبگانی کشور هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی آمادگی کامل این مجموعه برای حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه راه سازی و ساختمان سازی را اعلام کرد و افزود: کشور ما صاحب اندیشه و ثروت است و قطعا نیروی انسانی یک ثروت محسوب می شود.

وی خواستار مشارکت نخبگان در طرح نهضت ملی مسکن و حوزه های حمل و نقلی شد و اضافه کرد: پروژه های مختلفی در حوزه حمل و نقل و زیرساخت از خارج از کشور برای وزارت راه و شهرسازی تعریف شده و به دنبال ورود به بازارهای بین المللی با استفاده از اندیشه نخبگان کشور هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    100 هزار نفر شاغل در وزارت راه که 50 هزار نفر فوق لیسانس و دکتری هستند ؟ چرا بدون فکر هر چیزی را درج می کنید ؟

  • ناشناس 1 0

    آقای زهره ای استانها را ول کن بیا فقط همین ستاد را درست کن . اگر وقت شد موفق شدی به سایر جاها هم برس . اختلاف دریافتی زیربخش ها با ستاد وحشتناکه . جایی مثل فرودگاهها و بنادر 100 درصد بیشتر از ستاد حقوق میدند اون وقت شما ادعای عدالت جهانی را هم داری !!