| کد خبر: 263637 |

هزار میلیارد ریال به پروژه توسعه جاده بن به داران اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر استانی رییس جمهور، برای چهارخطه کردن جاده ارتباطی بن به داران اختصاص یافت.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر استانی رییس جمهور، برای چهارخطه کردن جاده ارتباطی بن به داران(استان اصفهان) اختصاص یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین علی مقصودی روز دوشنبه در خصوص آخرین وضعیت بهسازی و عمرانی جاده های تاکید کرد: براساس مصوبه سفر رییس جمهور به استان قرار شد این مبلغ در طول ۲ سال (۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) اختصاص داده شود.

وی افزود: در همین راستا از شهر بن به سمت روستای آزادگان در ۲ قطعه محدوده بن تا روستای لارک و از روستای لارک تا روستای شیخ شبان به طول۱۳ کیلومتر پیمانکار تعیین شد و قطعه نخست بهره برداری شد.

مقصودی به اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از این مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال نقدی و ۱۰۰ میلیارد ریال اوراق بود که با آن ۶ کیلومتر از مسیر حدفاصل بن تا روستای لارک افتتاح و قسمت هایی از باند قدیمی اصلاح شد.

وی یادآور شد: تلاش می شود قطعه دوم به زودی تکمیل و بهره برداری شود و قطعه های بعدی از روستای شیخ شبان تا سه راهی روستای حیدری و روستای آزادگان سال های بعد در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از کل این جاده را هشت هزار میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: برای تکمیل قطعه های دوم و سوم به چهار هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

وی گفت: اجرای این طرح در محدوده چهارمحال و بختیاری تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اُمید است در سفر دوم رییس جمهور به استان هم مورد توجه باشد.

مقصودی به ترافیک بالای مسیرهای ارتباطی استان های فلات مرکزی ایران به جنوب کشور از جاده های استان های مرکزی و اصفهان اشاره و تاکید کرد: در صورت ساخت باند دوم جاده بن به داران بخش زیادی از ترددهای آن مسیر به این جاده راهبُردی (استراتژیک) منتقل می شود که در رونق اقتصادی استان تاثیرگذار است.

عملیات اجرایی چهار خطه شدن جاده بن چهارمحال و بختیاری به داران اصفهان از سال ۱۳۹۸ شروع شده است.

بن در ۱۸ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.