◄ عوارض جابجایی کالا زیاد شد اما سرعت ترمیم جاده ها افزایش نیافت+ فیلم
آنچه تاکنون محقق شده، تسریع در روند تخریب سرمایه کامیونداران در این جاده های اسفناک است.
یک راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا گفت: با توجه به شعارهایی که در خصوص توجیه علل افزایش ۱۲۵ درصدی عوارض جاده ای حمل کالا ارایه شد، حداقل انتظار این بود که سرعت ترمیم روکش آسفالت جاده ها افزایش یابد.
به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند در شبکه های اجتماعی افزود: اما آنچه تاکنون محقق شده، تسریع در روند تخریب سرمایه کامیونداران در این جاده های اسفناک است.
همچنین یک راننده کامیون فیلم پیوست را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد و گفت: فیلم مربوط به وضعیت جاده خواف به تربت حیدریه است که ۱۵۰ کیلومتر یکدست خراب است.
وی خطاب به مسئولان افزود: چرا به فکر این جاده ها نیستید؟
یکی دیگر از رانندگان نیز تصویری از یکی از جاده های بندرعباس را ارسال و از شرایط جاده ها انتقاد کرده است.
فیلم و عکس را در ادامه ببینید:
جاده مبارکه به بروجن باتردد زیاد ودوطرفه بودن حداقل چاله ها راپرنمایند جاده کناررودخانه که به طرف سیمان سپاهان می رود خیلی خراب است لااقل چاله ها پر شود
سلام.آدم قبل از اینکه یک منار رو بدزده در باره اینکه کجا چالش کنه تدبیر میکنه.
وقتی هم میخواهیم اتوبان بزنیم و رای جمع کنیم و زمانی که داریم روبان قیچی میکنیم باید حواسمون به هزینه نگه داری اون هم باشه.
اينكه بودجه نگهداري راه ها بسيار اندك است درست و مهم و نگران كننده است و جاده هاي كشور در حال فرسايش و اضمحلال هستند و وزارت راه بايد شرايط كاري و مالي را متحول كند و لايحه قانوني بدهد تا از استفاده كنندگان از جاده ها عوارض گرفته شود همانطور كه هزينه نگهداري ريل و بندر و فرودگاه از استفاده كنندگان گرفته مي شود. البته در جاده اثر فرسايشي عبور كاميون صدها برابر عبور سواري است زيرا طبق مدلهاي علمي تخريب جاده بر اساس افزايش وزن وسيله نقليه با توان چهارم اضافه مي شود.
پسر جون اینا منتظر کمک های مردمی هستن یادش بخیر جنگ بود میرفتم برای رزمندگان کمک نقدی جمع میکردم ولی حالا با ترفند پدر مردم در آوردن خرج مردم نمیکنن