بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

پیام تبریک صمیمانه دبیرکل انجمن کشتیرانی به رئیس‌جمهور منتخب

روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، مسعود پل مه دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران طی پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور تبریک گفت.

تین نیوز

دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران طی پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور تبریک گفت؛ متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

به نمایندگی از سوی جامعه دریایی و بندری کشور عزیزمان ایران ، انتخاب شایسته حضرتعالی به مقام ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

اعتماد قاطع مردم شریف ایران در حماسه ۱۵ تیر به شخصیت برجسته حضرتعالی که دارای سوابق روشن علمی، اجرایی و جهادی هستید، فصل دیگری از مردم‌ سالاری دینی، اقتدار و تعالی کشور را به نمایش گذاشت.

مردم بزرگ ایران در ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ با همدلی و همراهی، بار دیگر از آزمون سیاسی خود سر بلند عبور کرده‌ و انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس‌جمهور، نشان از اراده آنان در برابر یاوه گویی های دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بوده است.

ما معتقدیم، نظر به توانمندی‌های حضرتعالی و اعتقاد راسخ به آرمان‌های بلند کشور عزیزمان ایران و با استعانت از درگاه خداوند متعال،به افق های روشن و تعالی دست خواهیم یافت.

نگاه ویژه حضرتعالی به زمینه‌های اقتصادی، از جمله رشد سرمایه‌گذاری و تولید، بهبود فضای کسب و کار، توسعه بازار سرمایه و بهبود معیشت عامه مردم و اقتصاد دریا محور، نشان از نگرش ژرف و شایسته مدیریتی به مولفه های اساسی و رو به پیشرفت و توسعه است.

ضمن تبریک این پیروزی شیرین به مقام معظم رهبری ، مردم شریف ایران و جنابعالی، از درگاه پروردگار و حضرت ولیعصر(عج)، عزت ، سرافرازی و سربلندی تمامی صادقین به خدمت منجمله حضرتعالی را مسئلت داریم.

امید است با استفاده از ظرفیت های تمام نیروهای متخصص و متعهد و با بهره‌برداری از تجربیات مثبت گذشته، به خلق حماسه اقتصادی و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نائل آییم.

با آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون

مسعود پل مه

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران

مسعود پزشکیان

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.