بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ انتشار گزارش تحلیلی راه آهن شمال - جنوب، کلید افزایش ترانزیت بار

تین نیوز | گزارش تحلیلی راه آهن شمال - جنوب کلید افزایش ترانزیت بار، از سوی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه علم و صنعت  منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، در این گزارش تحلیلی که دومین شماره گزارش ارایه شده از سوی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه علم و صنعت محسوب می شود و در دی ماه منتشر شده، مطالب متنوعی درباره ترانزیت بار ارایه شده است.

بر این اساس، گزارش مذکور، در هفت بخش شامل مقدمه، اهمیت ترانزیت بار برای اقتصاد کشور، پتانسیل های ترانزیت بار از ایران، محورهای ترانزیت بار از ایران، حمل و نقل ریلی راهبرد افزایش ترانزیت بار از ایران، راهبردهای فعال سازی راه آهن شمال - جنوب و جمع بندی و نتیجه گیری تهیه و تنظیم شده است.

همچنین افزایش و تنوع درآمدهای دولت، ایجاد اشتغال پایدار، کاهش اثر تحریم های اقتصادی، راه آهن شمال - جنوب، راه آهن شرق - غرب، مقایسه راه آهن شمال - جنوب و شرق - غرب ، ارتقای بهره وری حمل بار در مسیرهای ریلی موجود و احداث محورهای جدید از جمله زیربخش های ارایه شده در این گزارش است.

این گزارش از سوی گروه سیاست گذاری حمل و نقل مرکز مطالعات دانشگاه علم و صنعت ایران توسط مهدی ساسانی تهیه و تنظیم شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.