بازدید سایت : ۳۱۴۹۴
​دیدار مسئولان حوزه ریلی از فعالیت تراورس در راه‌آهن غرب کشور

صدای پای راه آهن در شمالغرب کشور

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه، نماینده شهر ارومیه و بسیاری از مدیران دولتی کشوری و استانی از عملیات روسازی مکانیزه و سنتی راه آهن محور نقده به ارومیه که از سوی شرکت تراورس در دست انجام است بازدید کردند.

صدای پای راه آهن در شمالغرب کشور
روز شنبه 19 فروردین ماه 96 خادمی، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه، ذاکری، معاون شرکت ساخت و توسعه، احمدی، مدیرکل ساخت روسازی، کهوریان، معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی، بهادری، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، نصر، مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، رحمانی، مدیرکل رئیس امور راه وترابری، مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون ایشان نیکو فرجام در مراسم آغاز عملیات روسازی مکانیزه و سنتی (در دو جبهه کاری) راه آهن محور نقده به ارومیه حضور داشتند.

به گزارش تین نیوز، لازم به ذکر است تاکنون 23 کیلومتر از زیرسازی و روسازی مسیر ریلی مهاباد به نقده انجام شده و ایستگاه نقده در حال حاضر از بیش از 90 درصد پیشرفت در زیرسازی، روسازی برخوردار است و پیش بینی می شود این پروژه تا دو هفته دیگر با حضور رئیس جمهور افتتاح شود. از مسیر ریلی 75 کیلومتری نقده به ارومیه، 25 کیلومتر آن آماده ریل گذاری بوده و مقدمات ریل گذاری آن از دو نقطه آغاز شده است.

در همین خصوص خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در راستای توسعه شبکه ریلی کشور منابع مالی ۵ محور از جمله ارومیه، رشت، کرمانشاه، همدان و اتصال جدید تبریز تأمین شده است گفت: هدف دولت افزایش حمل ونقل ریلی است و این ۵ مرکز تا پایان عمر دولت به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه روزانه حداقل 1500 متر ریل گذاری در ایستگاه نقده انجام می شود افزود: تزریق مالی طبق برنامه ریزی های معین شده انجام گرفته و امیدواریم پیمانکاران طبق زمان بندی مشخص پروژه را به اتمام رسانده و مردم ارومیه از نعمت قطار بهره مند شوند.

خادمی در خصوص هزینه های پروژه راه آهن مراغه ارومیه گفت: تاکنون یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه هزینه شده که برای محور نقده ارومیه نیز 350 میلیارد توان بودجه تخصیص یافته است.
راه آهن ارومیه
راه آهن ارومیه
راه آهن ارومیه
راه آهن ارومیه
راه آهن ارومیه
راه آهن ارومیه
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.