فیلم| اگر ۵۰۰ تن بار وارد چابهار کنیم باید یک هفته عزا بگیریم چه طور برای حمل این حجم بار کامیون جور کنیم
هر نوع سرمایه گذاری کشور در تکمیل مسیرهای ترانزیتی چابهار از جمله راه آهن این بندر، در مدت زمان معقولی بازگشت سرمایه خواهد داشت اما تکمیل راه آهن چابهار زاهدان به یک آرزوی محال تبدیل شده است.
افسانه فخری، فعال و کارشناس صنعت حمل و نقل بیان کرد: عملکرد وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه آهن در تکمیل راه آهن رشت آستارا و فعال شدن کریدور شمال جنوب بسیار ضعیف و افتضاح است.
هر نوع سرمایه گذاری کشور در تکمیل مسیرهای ترانزیتی چابهار از جمله راه آهن این بندر، در مدت زمان معقولی بازگشت سرمایه خواهد داشت اما تکمیل راه آهن چابهار زاهدان به یک آرزوی محال تبدیل شده است.
منبع:
نود اقتصادی
یکی نیست به این سرکار خانم مثلا کارشناس بگه راه آهن رشت-آستارا را شرکت ساخت میسازد نه شرکت راه آهن؟؟