چرا راه آهن مانع از ساخت قطار پر سرعت شد؟
یک شرکت اسپانیایی میخواست برای ما قطار پر سرعت بسازد ولی راه آهن همکاری نکرد.
علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به تازگی گفته است: سال ۸۹، یک شرکت اسپانیایی میخواست برای ما قطار پر سرعت بسازد ولی راه آهن همکاری نکرد.
به گزارش تین نیوز، نود اقتصادی این اظهارات علی آقا محمدی را منتشر کرده است.
فیلم را ببینید:
با سلام و تشکر فراوان
نکته بسیار مهمی را فرمودند، شبیهسازی سال ۱۳۹۱ شرکت Talgo برای تهران مشهد موجود نشان میدهد زمان سیر قطار با خط برقی با سرعت ۲۵۰ توان ۷۵ درصد توان، کمتر از ۴.۵ ساعت میشود و در آزمایشات سال ۱۳۹۴ نشان داد با لکوموتیو دیزل زمان سیر با سرعت ۱۶۰ نزدیک ۸ ساعت میشود و با سرعت ۱۷۵ حدود ۷ ساعت
با عرض سلام و احترام ،
مقدمه :
ما می توانیم ، با چند توافق ظرف یک دوره کوتاه ، میان و بلند مدت ( حداکثر ۸ الی ۱۰ سال ) به یکی از ۱۰ کشور قدرتمند اقتصادی دنیا نائل گردیم .
فصل اول : ادبیات نقد و بررسی
بصورت اجمال ،
اشتغال + بیمه + آموزش + بهداشت + امنیت = رفاه اجتماعی
برای پنج مورد فوق کارهایی که بایستی انجام پذیرد !
۱- انتقال آب به فلات ایران از طریق کانال ( همچون کانال پاناما )
۲- انتقال تکنولوژی قطار سریع السیر ( ۳۵۰ الی ۵۰۰ کیلومتر در ساعت )
۳- انتقال ساختمان سازی صنعتی
( ساخت برج ۵۷ طبقه با همه امکانات روز از جمله مقاوم در برابر زلزله ۹ ریشتر ی )