بازدید سایت : ۱۷۹۲۷۴
سایز ویدئو: 38.71M | مدت زمان: 00:05:41 | دانلود ویدئو

◄ راه اندازی کریدور شمال جنوب به ساخت راه آهن رشت آستارا وابسته نیست/ لزوم بازنگری در فرآیند خصوصی سازی ریلی

برای راه اندازی کریدور شمال جنوب اصلا نیازی به ساخت راه آهن رشت آستارا نیست.

تین نیوز |

در ادامه بررسی چالش های حمل و نقل ریلی، سعید قصابیان کارشناس ریلی در گفت و گو با خبرنگار ما یکی از چالش های موجود را مربوط به خصوصی سازی ریلی دانست.

به گزارش تین نیوز، سعید قصابیان گفت: فرآیند خصوصی سازی در حمل و نقل ریلی نیازمند بازنگری است. این فرآیند باید بازنگری شود و  لازم اشکالاتی که در دو دهه گذشته در مورد خصوصی سازی رخ داده است برطرف گردد.

بیشتر بخوانید:

 چالش های حمل و نقل ریلی وزیر راه و شهرسازی چیست؟/ فرزانه صادق مالواجرد چه راهکاری برای رفع مشکلات دارد؟

وی همچنین در مورد مشکلات ترانزیت ریلی تاکید کرد: در ترانزیت حمل و نقل بخش کوچکی را شامل می شود . ترانزیت یک بخش نرم افزاری دارد و یک بخش سخت افزاری که حمل و نقل بخش سخت افزاری ان است که به وزارت راه و شهرسازی مرتبط می شود.

این کارشناس افزود: در بخش کریدورهای ترانزیتی فوری نباید سراغ زیرساخت رفت. ابتدا باید جریان تجارت وجود داشته باشد، این جریان اگر وجود داشته باشد راه خودش را پیدا می کند.

قصابیان در همین زمینه به کریدور شمال جنوب پرداخت و گفت: برای راه اندازی کریدور شمال جنوب اصلا نیازی به ساخت راه آهن رشت آستارا نیست.

ادامه دارد... 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.