| کد خبر: 258255 |

انتقاد شدید رانندگان و کامیونداران از شماری از مسئولان صنفی،

◄ آیا نمایندگان صنفی بر خلاف مصالح رانندگان کامیون عمل می کنند؟

به دنبال برگزاری جلسه پنجاه و ششم کمیته راهبری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مورد چگونگی تعیین نرخ حق توقف کامیون ها ، انتقاداتی از سوی برخی رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای نسبت به موضع شماری از نمایندگان صنفی که در این جلسه حضور داشتند، مطرح شد.

تین نیوز

به دنبال برگزاری جلسه پنجاه و ششم کمیته راهبری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مورد چگونگی تعیین نرخ حق توقف کامیون ها ، انتقاداتی از سوی برخی رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای نسبت به موضع شماری از نمایندگان صنفی که در این جلسه حضور داشتند،  مطرح شد.

به گزارش تین نیوز، در همین زمینه نوید خیرمند فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا مطلبی با عنوان « خائنین به صنف را بشناسید » در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

در بخشی از این مطلب در توصیف این تعداد از مسئولان صنفی آمده است: برای ادعای وجود حاضرند سر همه را زیر آب کنند و متوجه نیستند تصویب حق توقف توسط مرجع صالح دولتی برای ذینفعان ضمانت اجرایی ایجاد می کند و باز هم می خواهند خلاف قانون حرکت کنند ! نام خود را نماینده کانون، اتحادیه و انجمن و... گذاشتند! 

خیرمند با طرح این پرسش که به دنبال چه هستید که بر خلاف مصالح صنف نظریه می دهید،  افزوده است: شما که یک درصد از رانندگان و کامیونداران کشور هم قبولتان ندارند چرا از طرف صنف درخواست غیر قانونی می کنید !! اگر خیال کردید مثل موضوع افزایش کمیسیون در سال ۸۷ می توانید با خود شیرینی، بر علیه مصالح صنف توافق کنید سخت در اشتباهید !!

فیلم جنجالی روز را بببینید؛

◄ فیلم| غوغای یک دختر کامیون باز در صنف رانندگان کامیون

نامه مربوط به جلسه کمیته راهبری سازمان راهداری

ادامه نامه جلسه کمیته راهبری سازمان راهداری

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • صادق قنبری 0 0

    یه مشت ... مشینن دور هم نقشه راه چپاول کردن از راننده زحمت کش رو میکشن.تو افزایش کرایه اولین کاری که سازمان حمل ونقل کرد درصد خودش رو برد بالا بارنامه ۱۸۰هزارتومانی رو الان باید ۴۰۰هزارتومان بگیری

  • مجید امیری 0 0

    هزینه یه خاور زوزانه 1500هست و چیزی که اجرا میشه 40ساعت توقف داخل میدان مرکذی تهران هست بدون امکانات اولیه مثل دستشویی حمام وسایل سرمایشی و گرمایشی اتاق خواب اخرش هم هزینه پارکینگ شهرداری هم راننده پرداخت میکنه علتش هم همین خائنین به رانندگان هستند

  • ناشناس 0 0

    فقط وفقط وفقط خود راننده ها مقصرن

  • حمید 0 0

    والا نمایندگان قشر کارگر که گند زدن به حقوق کارگر .

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    سلام ودرود بررانندگان گرامی وسلام برجناب خیرمند.درخصوص این که انجمن صنفی رانندگان وکانون رانندگان مورد تایید بالای نود پنج درصد رانندگان کل کشور نیستند این یک واقعیت است واقلیت کمی راننده نما دربین بازنشستگان وجود دارند که باند تشکیل دادندوبه صورت غیرقانونی انجمن تشکیل داده اند که فقط به جیب خود میاندیشند و به پست ومقام وریاست صنف بودن فکر میکنند وهرگز به فکر منافع رانندگان نبوده اند درکل انجمن صنفی های باسابقه بالا که ریاست انجمن فلان شهر که از بدو تشکیل دهه هفتاد تاکنون تکیه برکرسی ریاست زده اند همگی ازنظرقانونی مردود هستند وحق تعیین تکلیف برای ۶۰۰ هزار راننده کل کشور ندارندالبته این را هم عرض کنم اگر یک طرح را امضا میکنند چشم بسته امضا وقبول میکنند چون بلد نیستند ودرکل اصلا سود وزیان رانندگان را نمیدانند واعضای تشکیل دهنده با پارتی ونفوذ رییس ونایب رییس و عضویت کانون را تصاحب کرده اند که ریاست محترم راهداری حمل ونقل جاده ای بایستی نسبت به انحلال چنین تشکلهای غیرقانونی وغیرکارشناسی اقدام کنند.کسانی که راننده نیستند ومدارک تقلبی دارند چگونه میدانند محاسبات تن کیلومتر و حق توقف یعنی چی.آقایان مدیران ناکارآمد خواهش میکنیم چتر‌ریاستتان را از سررانندگان بی پناه بردارید بروید رییس بانک ورییس فلان اداره شوید ما ریاست ناکارامد ونابلد نمیخواهیم.سپاس