| کد خبر: 259060 |

برگزاری نشست مشترک روسای ادارات ایمنی ترافیک استان‌ های واقع در محور آزادراه تهران تبریز

اولین نشست مشترک هم اندیشی روسای ادارات ایمنی و ترافیک استان های واقع در محور آزادراه تهران تبریز به منظور انتقال تجربیات و تبادل نظر در خصوص کاهش تصادفات در استان زنجان برگزار شد.

تین نیوز

اولین نشست مشترک هم اندیشی روسای ادارات ایمنی و ترافیک استان های واقع در محور آزادراه تهران تبریز به منظور انتقال تجربیات و تبادل نظر در خصوص کاهش تصادفات در استان زنجان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فرهاد مهریاری مدیر کل دفتر ایمنی و ترافیک این سازمان در این نشست که با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، روسا و کارشناسان ایمنی ترافیک ادارات کل استان های تهران، البرز، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و گیلان برگزار شد، با عنوان این مطلب که آزادراه ها در تمام دنیا به عنوان بهترین راه ها به حساب می آیند، افزود: پرهیز از نگاه مقطعی، تکه ای یا لکه ای به آزادراه ها منجر به استفاده از مزایای آزادراه ها خواهد شد.
وی در مدیریت عام نگاه لکه ای را به عنوان یک اشتباه تلقی کرد و گفت: تمرکز بر روی نقاط ضعف به هنگام انجام امور با هدف یکپارچه کردن اقدامات و رسیدن به سند توسعه ایمنی در هر کریدور مهم و ضروری است.
مدیر کل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به این که در کریدور مهم آزادراه تهران تبریز اقدام ضربتی لازم است، افزود: این کریدور که به صورت چند استانی مدیریت می شود، پس از حصول نتایج مطلوب، بقیه کریدورها را نیز می توانیم به همین روش عمل نماییم .
مهریاری ابراز امیدواری کرد این نشست موجب افزایش اطلاعات و هماهنگی هر چه بیشتر استان های همجوار برای رسیدن به نتیجه مشترک در اقدامات برای کاهش تلفات جاده ای شود.
در ادامه این نشست روسا و کارشناسان ایمنی و ترافیک به ارایه نظرات و اقدامات قابل پیاده سازی در سطح محور آزادراه تهران تبریز پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.