| کد خبر: 260407 |

◄ نگرانی از افزایش قیمت بنزین؛ دلیل ایجاد صف های طولانی در جایگاه ها

هیچ گونه محدودیتی در تولید و توزیع فرآورده های نفتی در کشور وجود ندارد.

تین نیوز

روابط عمومی انجمن صنفی جایگاهداران جنوب آذربایجان غربی اعلام کرد: به دنبال ایجاد صفوف طولانی موجود در جایگاه ها به استحضار عموم همشهریان جنوب آذربایجان غربی می رساند هیچ گونه محدودیتی در تولید و توزیع فرآورده های نفتی در کشور وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز، این انجمن تاکید کرد: همه ساله در اواسط تابستان با بروز پیک مسافرت ها شاهد افزایش موقتی مصرف سوخت در کشور هستیم. جو روانی کاذب و  پیش آمده حاصل از نگرانی عموم نسبت به تغییر نرخ و تاخیر اجتناب ناپذیر در ارسال فرآورده، موجب می شود تا در ساعاتی از روز برخی جایگاه ها از مدار توزیع خارج شوند که بلافاصله با تلاش مضاعف افراد مستقر در انبار نفت و مدیریت منطقه میاندوآب، سوخت مورد نیاز تامین و جایگاه ها مجددا به مدار توزیع باز می گردند.

بر اساس اعلام این انجمن؛ هیچ گونه افزایش قیمت در نرخ فرآورده متصور نیست و بنزین به اندازه مصرف شهرستان از طرف انبار تامین می شود. شرایط ایجاد شده گذرا و علت آن کم کاری جایگاه ها نبوده و همه جایگاه داران با تمام ظرفیت در حال ارایه خدمات هستند.

روابط عمومی انجمن صنفی جایگاهداران جنوب آذربایجان غربی تاکید کرد: همانگونه که اشاره شد عمده دلیل ایجاد صف های طولانی جو روانی و نگرانی کاذب از افزایش قیمت بوده لذا خواهشمند است ضمن عدم مراجعه غیر ضروری به جایگاه ها با توجه به خطرات بنزین از ذخیره آن در ظروف جدا خودداری فرمایید.

بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن صنفی جایگاهداران جنوب آذربایجان غربی، ارایه سوخت به ظروف 20 لیتری در جایگاه ها ممنوع است  و این انجمن در تلاش است راهکارهای خود را جهت برچیده شدن صفوف و بازگشت آرامش در اختیار شورای محترم تامین و شرکت ملی پخش قرار دهد.

این انجمن همچنین از شهروندان درخواست کرده است در مراجعه به جایگاه ها حتما کارت سوخت خود را جهت سوختگیری همراه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.