| کد خبر: 260455 |

◄ باجه های اختصاصی تامین ارز اربعین در خراسان جنوبی

باجه های اختصاصی تامین ارز در شعب بانک های منتخب در استان راه اندازی شده است.

تین نیوز

معاون استاندار خراسان جنوبی از آغاز عملیات تامین ارز در شعب بانک های منتخب در استان خبر داد و اظهار داشت: باجه اختصاصی برای این منظور در شعب بانک ها راه اندازی شده است.

به گزارش تین نیوز، علیرضا عباس زاده یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های مردم در مراسم اربعین را تأمین ارز دانست و افزود: با تمهیدات انجام شده، باجه مخصوص برای این امر راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت، پارسیان و پست بانک مأموریت دارند در سطح کشور و استان تأمین ارز برای زائران اربعین را انجام دهند، افزود: با همکاری بانک‌ها در افزایش ساعت اداری به زائران خدمات ارائه ارز هر روزه انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی نیز از اعزام زائران اربعین در خراسان جنوبی توسط ۲۸۴ دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: اعزام زائرین با همکاری یک‌هزار و ۴۶۴ راننده انجام می شود.

اسدالله جلال زاده به بازرسی های انجام شده اشاره کرد و افزود: ۲۸ بازدید از پایانه‌های مسافربری صورت گرفته است تا سفر زائران اباعبدالله (ع) بدون هیچ مشکل خاصی انجام شود.

وی یادآور شد: همه تلاش ما بر این است تا بتوانیم امکانات لازم را برای اعزام هم استانی‌ها به مرزهای غربی کشور فراهم کنیم تا با آسودگی در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.