| کد خبر: 261805 |

تمدید مجوز ساخت و بهره‌ برداری برای ۴ سازه دریایی

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از صدور موافقت اولیه و تمدید مجوز ساخت و بهره برداری برای ۴ سازه دریایی توسط کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.

تین نیوز

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از صدور موافقت اولیه و تمدید مجوز ساخت و بهره برداری برای ۴ سازه دریایی توسط کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی فتحی عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از صدور موافقت اولیه و تمدید مجوز ساخت و بهره برداری برای ۴ سازه دریایی توسط کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز یا بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات دریایی فاقد مجوز از طریق مراجع ذی صلاح قانونی جلوگیری کند.

وی ادامه داد: مدارک متقاضیان در کمیته صدور مجوز سازه های دریایی مورد بررسی قرار گرفت که نهایتا با تمدید مجوز بهره برداری کارگاه ساخت و تعمیر شناور در استان بوشهر، صدور موافقت اولیه با احداث مارینا تفریحی در استان بوشهر، تمدید مجوز ساخت بندر چند منظوره در استان هرمزگان و همچنین صدور موافقت اولیه جهت احداث دستک و خطوط لوله آبگیر از دریا در استان هرمزگان موافقت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.