| کد خبر: 267984 |

استفاده از مشاوران بین‌ المللی برای تامین زیرساخت‌ ۲ شهر جدید جنوب

معاون شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان این که برای زیرساخت های دو شهر جدید جنوب از مشاوران بین المللی استفاده می کنیم، گفت: قرار است بخش خصوصی وارد سرمایه گذاری در این شهرها شود.

تین نیوز

معاون شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان این که برای زیرساخت های دو شهر جدید جنوب از مشاوران بین المللی استفاده می کنیم، گفت: قرار است بخش خصوصی وارد سرمایه گذاری در این شهرها شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، ناصر رضایی با یادآوری ابلاغ سیاست های اقتصاد دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: در راستای ابلاغ این سیاست ها، در سفر رئیس جمهوری به هرمزگان عملیات اجرایی شهر جدید خلیج فارس آغاز شد.

وی ادامه داد: این شهر در یک نقطه بسیار استراتژیک در محل اتصال خلیج فارس به دریای عمان قرار گرفته و با مساحت حدود 18 هزار هکتار جمعیت پذیری 100 هزار نفری در فاز اول آن پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین احداث شهر مکران مرکزی با استعداد اولیه فاز اول حدود 200 هزار نفر جمعیت با مساحت حدود 21 هزار هکتار  آغاز شده است.

معاون توسعه مسکن و شهرسازی شهرهای جدید گفت: قرار است در کنار بخش دولتی، بخش خصوصی هم وارد سرمایه گذاری در این شهر ها شود تا  بتوانیم در مقیاس بین المللی هم ارتباطات خاص را داشته باشیم و در این عرصه رقابت کنیم.

رضایی با بیان این که  برای تامین زیرساخت ها از مشاوران بین المللی استفاده می کنیم، اضافه کرد: برای زیرساخت های زیربنایی و روبنایی در همایشی که در کمتر از یک ماه آینده برگزار می شود فرصت های سرمایه گذاری و کلیات سرمایه گذاری را برای داخلی ها و خارجی ها معرفی می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.