| کد خبر: 259796 |

جوان سازی ناوگان حمل ونقل عمومی در دستور کار است

شهردار نجف آباد از خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۶۳ دستگاه ون به منظور جوان سازی حمل ونقل عمومی خبر داد و گفت: تعدادی از این دستگاه ها تحویل گرفته شده و نصب ۸۰ ایستگاه اتوبوس نیز در دستور کار است.

تین نیوز

شهردار نجف آباد از خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۶۳ دستگاه ون به منظور جوان سازی حمل ونقل عمومی خبر داد و گفت: تعدادی از این دستگاه ها تحویل گرفته شده و نصب ۸۰ ایستگاه اتوبوس نیز در دستور کار است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، عبدالرسول امامی با بیان اینکه احداث باند کندروی شهید سعیدفر در منطقه دو و پنج در حال اجرا است، اظهار کرد: ساماندهی فاز نخست خیابان طالقانی، ادامه احداث فاز دوم فرهنگسرا عالم، اجرای نمای ورودی غرب و احداث تقاطع های غیرهمسطح در شمال بلوار زیتون و در بخش جنوب بلوار شورا در دست اجرا است.

وی از پاکسازی زمین های بایر و ساختمان های نیمه ساز، پاکسازی و لایروبی جوی های سطح شهر و پاکسازی و رفت و روب داخل مجموعه توانبخشی شهید صدوقی امیرآباد توسط واحد خدمات شهری در منطقه پنج شهر خبر داد و افزود: بیس ریزی خیابان ما بین عطار و رسالت در منطقه پنج اجرا شده است.

شهردار نجف آباد از خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۶۳ دستگاه ون به منظور جوان سازی حمل و نقل عمومی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعدادی از این دستگاه ها تحویل گرفته شده و نصب ۸۰ ایستگاه اتوبوس در دستور کار است.

امامی با تاکید بر اینکه در زمینه فرهنگی فعالیت های زیرساختی و رخدادی خوبی خواهیم داشت، گفت: اجرای فعالیت های فرهنگی با موضوع خانواده و آسیب های اجتماعی در حوزه رسانه، گردشگری و فرهنگ شهروندی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در حوزه های مذهبی، فرهنگ و هنر، تفریح و نشاط اجتماعی، ورزش و سلامت، کتاب و کتاب خوانی و نهج البلاغه به صورت خاص فعالیت هایی در دستور کار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.