| کد خبر: 266628 |

◄ برادر مسئول! تهدید و تحدید رسانه راه درستی نیست!

رسانه‌ی شجاع در این زمانه‌ی تنگ، در این دوره‌ی آلوده به ننگ، خود گوهری است در میانه‌ی میدانی‌ پر از مدیر بدسیرت مجیزخواه و مرید بی‌غیرت مجیزگوی و نارسانه‌ی کدر بی‌منفعت ... .

تین نیوز

این نوشته را با قدری تأخیر در واکنش به خواندن خبری تلخ می نویسم: «راه آهن به جای شفاف سازی، تین نیوز را تهدید به شکایت کرد!» (۱۴۰۲/۱۰/۰۹). البته پیش تر هم، راه آهن از این رسانه شکایت کرده بود و آن را به دادگاه کشانده بود.

در هنگام پیدایش فکر نگارش این نوشته، خواستم عنوانش را «در ستایش حق طلبی» بگذارم و از نظرگاهی مثبت و ایجابی، رسانه های شجاع و صریح را بستایم؛ بعد دیدم که رسانه  شجاع در این زمانه  تنگ، در این دوره  آلوده به ننگ، خود گوهری است در میانه میدانی پر از مدیر بد سیرت مجیزخواه و مرید بی غیرت مجیزگوی و نارسانه  کدر بی منفعت؛ دیدم که رسانه شفاف ساز، خود نوری است تابیده بر تاریکی ها و نیازی به توصیف سفیدیش نیست؛ دیدم که ارجح آن است که من باب نصیحت برخی مسئولین مسئولیت ستیز و در مذمت سیه دلان و در نکوهش شب اندیشان، از چشم گاه نفی تاریکی و نهی سیاهی، این سطور را با عنوانی دیگر و به رنگی دیگر، سیاه سازم.

برادر مسئول! وقتی رسانه ای تخصصی را که از جمله معدود پناه گاه های متفکرین و منتقدین دل گداخته حوزه حمل و نقل کشور برای شفاف سازی پیوسته فضای فکر است، به جرم انتشار نظرات و یادداشت های تخصصی به دادگاه می کشانی؛ وقتی به خاطر تحلیل ساده و البته درست یک مقام صنفی در پی سانحه مرگ بار قطار مشهد - یزد، لشکر حقوقی را به ناحق و برای مقاصد شخصی، به خرج کرد نابه جا از جیب دست گاه دولتی، مجهز می کنی برای شکایت از او به اتهام تشویش اذهان عمومی؛ وقتی به خاطر انتشار اخبار سوانح، رسانه ناشر اخبار را با قمه کشی در قالب ارسال اظهارنامه، تهدید و تحدید می کنی؛ آن وقت، وقتش شده که بدانی که دلیل این واهمه ها، آن است که « راهت، راه درستی نیست »، وگرنه ابایی از رسانه نداشتی و رسانه شکنی نمی کردی، که رسانه آزاده، مصداق آیینه است و رسانه شکنی، مصداق آیینه شکنی؛ و قطعا آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است؟

کاش در این می کوشیدیم که جهاد نفس کنیم و یک بار هم با خودشکنی و شکست نفس، به پیکار امّاره بالسوء می رفتیم، مبادا به استیلای خلق و خوی سلطنت و زیر نعل نفس سرکش، لگدمال شویم و دیر به خود آییم.

بگذریم؛ دوره این قداره بندی ها در دوران معاصر سپری شده و هر کس در جای گاهی از مصادر دولتی و حاکمیتی نظام مقدس اسلامی جلوس کرده، بداند که اگر نقد را که هیچ، فحش را برنمی تابد، اشتباه نشسته.

پروردگارا! ما اگرچه در کارِ آهنیم، آدمیم. نقدناپذیری، آدمی را آهن می کند، بی روح و نامحبوب؛ پناه می بریم به تو از نقدکشی و منتقدشکنی، که منتقد، نه دشمن، که از دوست دوست تر است. مهرآفرینا! سختمان است که با کسی دوست نباشیم؛ ما را بی دوست به خود وا مگذار.

* رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت های ریلی

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرعلی 22 38

    آقا سبحان!
    دامان تو هم به شبنمی آلوده است

    • كارشناس ريلي 34 16

      خدايتعالي از گناه همه ما درگذرد ولي آنكه حق الناس را برعهده دارد و مسئوليت جايگاه بزرگ حمل و نقل ريلي كشور را برعهده دارد به تناسب بزرگي جايگاه بايد سعه صدر بيشتري داشته باشد و بايد با سعه صدر از نظرات ديگران استقبال نمايد و حتي اگر اشتباه نمودند نظر اصلاحي بگويد و به فكر رفاه مسافران مردم و كاهش هزينه تجارت و حمل و نقل كشور باشد و از آمارسازي و فريب دادن اذهان با پنهان كردن ضعفهاي شركت راه آهن بپرهيزد و دست ياري خواستن به اهالي اين صنف دراز نمايد نه آنكه ....
      الگوي ما امامان معصوم عليهم السلام هستند كه حتي در مقابل دشنام‌ها با رفتار رئوفانه و خالصانه خود دلها را مجذوب مي نمودند و يا شاگرد ايشان مالك اشتر كه در عين قوت و قدرت و فرماندهي سپاه با آن فردي كه روي ايشان را با آب دهن ملوث ساخت، با كرامت رفتار نمود و نمازي خوانده و برايش دعاي خير نمود. اين عين آيه شريفه است : "محمد رسول الله و الذين معه اشداء علي الكفار رحماء بينهم". با اين درس آموخته‌ها جا دارد مديرعامل شركت راه آهن به خود آيد و از تصوير وحشتناكي كه از خود نزد اهالي اين صنف فراهم كرده به خدا پناه ببرد.

    • سبحان نظری 35 17

      برادر عزیز، جناب آقای امیرعلی
      و البته بسی بیش از شبنم.
      خدا به قلب ما نور بتاباند و ما را از سلطه ی نفس اماره بالسوء برهاند.
      من دریایی از آلودگی در خویش می بینم و از همه و از جمله شما ملتمس دعای عاقبت به خیری هستم.
      متشکرم.

    • امیرعلی 11 23

      جناب سبحان نظری!
      از اینکه جانب ادب نگاه داشتید و مثل برخی جلسات که آن رگ دیگرتان عود میکرد (به نقل از خودتان!) یا همشان آن توییت کذاییتان (جمله: غلط کرده هرکی گفته) نبودید از شما ممنونم.

      التماس دعای خیر داشتید!
      من که بنده قابلی در درگاه حق تعالی نیستم اما مطمئنم شرط اول رستگاری، قلب پاک است در حالیکه بارها عناد شما را در نوشته ها و صحبتهای نشستهای مختلفتان نسبت به مدیریت فعلی راه آهن شاهد بوده ام. لذا اول دل از زنگار و منفعت طلبی باندی و جناحی و دانشکده ای پاک کنید شاید برای جنابتان فرجی حاصل شد.

    • ناشناس 6 28

      وقتی یک حقیقت از سبحان می نویسید و انتقاد می کنیدهزار تا دزد حمله می کنند

    • کی به کیه. راشدی. 20 11

      خطاب به ناشناس زیر امیرعلی
      اصل این یادداشت درباره چیز دیگری است. وقتی یک مطلب این شکلی منتشر میشه هزار تا مزدور حرام لقمه به خوشنام های صنعت حمل و نقل ریلی از جمله به سبحان نظری حمله می کنن . یه بار نون حلال ببر سر سفره شاید بهت ساخت. امتحانش ضرر نداره.

    • ناشناس 17 11

      جناب امیرعلی!
      ظاهرا این آقای سبحان نظری را با کسی دیگر اشتباه گرفته اید!
      منفعت طلبی باندی؟! جناحی؟! دانشکده ای؟!
      از نظر جناحی که نظری و صالحی در یک جناح هستند اخوی.
      از نظر دانشکده ای هم آقای سبحان نظری اصلا اشتراکی نه با میعاد صالحی و نه با هیچ یک از مخالفینش ندارد.
      فکر کنم یک بار دقیق دیدن رزومه افراد کمک می کند که دیگر این طور به اشتباه در برداشت و بعد اشتباه در تحلیل گرفتار نشوید.

    • ناشناس 8 11

      خطاب به دارو دسته دزد ها و غارتگران و رانت خواران سی ساله راه آهن و خطاب دوست داران عدالت و مردم دوستان دکتر صالحی بهتره رعایت ادب رو بکنیدمخصوصا باند دزد ها درسته سی سال راهن دست شما بوده اما خدا رو هم در نظر بگیرید

    • راشدی 1 4

      دورود بر دکتر صالحی

    • ناشناس 0 2

      چند سالته بنظر خودت لیاقت چیز ها و پست هایی که بدست آوردی داری به غنائم خودت قانع باش

    • ناشناس 3 5

      آقا سبحان از ثروت ت نگفتی اگه ریگی تو کفشت نیست دقیقا توضیح بده چی داری خودت و چیز هوایی که بنام خانوادت کردی ....‌ بعدش از کجا اوردی

    • ناشناس 3 8

      کسی می تونه انتقاد کنه که سرباز امام زمان باشه و پرونده زندگی شو به تایید امام زمان رسونده باشه

  • غلام 19 26

    در این زمانه تنگ، در این دوره آلوده به ننگ، خود گوهری است در میانه میدانی پر از مدیر بد سیرت مجیزخواه و مرید بی غیرت مجیزگوی و نارسانه کدر بی منفعت
    آق سبحان : خوب گوش کن
    این قسمت بالا رو که نوشتی من رو یاد مرحوم رفسنجانی انداختی که وقتی بر کرسی قدرت بود همه چیز خوب و همه انتخابات‌ها درست بود و هر وقت که می باخت و در قدرت نبود همه جا سیاهی بود و بسیج قوم و خویشان و زن و فرزند برای شوریدن . اما از بی انصافی
    خدایش بیامرزد
    برای من سوال است شما وقتی وصل به صندوق پس انداز کارکنان راه آهن بودی و از مدیران آنجا بودی از کدوم دسته بودی آیا از این سیاهی ها نبودی ؟
    که به منظور کارسازی برای یک شرکت احتمالا مرتبط بدون کسب اطلاع و گرفتن مشخصات منازل کارکنان راه آهن برای آنها بیمه حوادث منازل گرفتی در حالی که هر کودکی می داند تا مشخصاتی ثبت نشده و مستند و قانونی نشده از خدمات بیمه خبری نیست و فقط با یک اسم خدمات بیمه منازل دهن پر کن پول اساسی ریختی تو حلقوم اون شرکت بیمه .
    من با آزادی معقول و منصفانه رسانه موافقم البته سابقه تین نیوز رو هم علیه السلام نمی دونم چون زمان استعفای آقای پورسید آقایی پویش های کاذب ۱۰۰۰ امضایی رو پوشش می داد و...
    اونجا که رسانه حرف حق زده باید ازش دفاع کرد و اونجا که دروغ گفت باید با اون برخورد کرد
    خلاصه این متن شما پا رو از حقیقت و حقایق فراتر گذاشته چون با روزنامه کثیف شیشه کثیف رو نمیشه تمیز کرد
    ببین شیشه ای یا روزنامه
    لذا خیلی دل این متنهای اشک تمساحی تون نبند
    نه شما علیه السلامی و نه مدیران حاکم فعلی در راه آهن

    • ناشناس 26 18

      جناب غلام!

      اصولا فردی بدون سابقه را مدیرعامل یک سازمان بزرگ نمیگذارند!
      اصولا رانت وجود ندارد. انتصاب افراد فقط بخاطر رفیق این و آن بودن؛ نوعی رانت است!

      اصولا مدیرعامل راه آهن باید 20 سال سابقه داشته باشد. (مراجعه کنید به قوانین مصوب مجلس)
      اصولا حافظ قرارن دلیل ندارد مدیر خوبی باشد! (به سابقه ایشون در سازمان بازنشستگی که یکسال نشده عزل شد مراجعه کنید)
      اصولا....
      اصولا

      اصولا با روزنامه شیشه پاک نمی کنند! چه کثیف و چه تمیز!
      اگر قرار است هر کاری اصول داشته باشه، شما هم باید اصول را رعایت کنید!

    • انسان 26 17

      غلام جان!!!
      گویا شما واقعیت های صندوق پس انداز را به همان شکل مسخره «خسن و خسین دختران معاویه بودند» شنیده ای!

      مرد حسابی!

      اولا، این آقای نظری اون موقعی که شما میگی مدیرعامل ترکیب حمل و نقل بود نه صندوق پس انداز. ایشون در صندوق پس انداز عضو غیرموظف بود. بنابراین تصمیم خرید بیمه نامه ها با ایشون نبوده. اصل این تصمیم رو هم آقای رسولی و آقای شیواپور بطور مشترک گرفتن. بنابراین حرف شما مصداق تهمت به اقای نظری هستش.

      ثانیا، اون بیمه نامه هایی که شما میگی، بعد از زلزله مخرب کرمانشاه برای منازل کارکنان راه آهن تهیه شد و اتفاقا تصمیم به جا و درستی بود چون یک آرامش خیالی به کارکنان داده شد. حالا این که شما بجای تشکر بابت این خدمت داری تخریب هم میکنی؟ بد کردن خانه های ما رو بیمه کردن؟

      ثالثا، اون شرکت بیمه ای که بیمه نامه ها رو تأمین کرد هم بطور 100 درصد سهامش وابسته به صندوق پس انداز بود و مثل بقیه شرکت های تابعه صندوق ، هیچ یک از مدیران صندوق یا راه آهن در اون سهامی نداشتند و ندارند.
      از خدا بترس آقا غلام.
      اگر شما جزو گروه شفافیت صندوق پس انداز یا کانال خانواده راه آهن هستی ، از عضو تیمتون توی بندرعباس بپرس تا بهت توضیح بده که چطور با شنیدن واقعیت ها نظرش درباره آقای سبحان نظری تغییر کرده و الان هم خیلی با ایشون دوست هستش. خدا به همه قلب پاک و منصف بده. یا علی.

    • غلام 14 20

      جناب انسان عزیز ممنون از پاسخ شما
      اما چند نکته :
      اول :اگر کسی سر راه مردم چاهی بکند چه حکمی از منظر شما آقا انسان عزیز دارد ؟
      اگر کسی از این چاه کن ، سینه چاک و کور کورانه دفاع کند چه حکمی دارد ؟
      شما تمام روایتتان از دیگران بر حسن عملکرد آقای سبحان خان نظری بود و خود را برئ از خسن و خسین دانستید
      در حالی که روایت من روایتی بین خود من و آقای سبحان خان نظری است و بی واسطه ، پس بهتر است برای من خسن و خسین استدلال نکنید
      در همان زمان طرح بیمه کذایی منازل ،من در گروهی که آقای سبحان نظری نیز حضور داشت اعلام کردم چگونه می شود بدون اخذ مشخصات منزلی آن را بیمه کرد و این مسأله مشکوک است مگر می شود مثلاً ماشینی را بیمه کرد بدون ثبت مشخصات استنادی اصلی اش؟
      آقای سبحان در دفاع از چاه کنی مدیرانی که شما می گویید (رسولی و شیوا پور ) زمین ها به آسمانها دوخت
      و سینه چاکانه سخنانی در دفاع آن کار غیر قانونی می گفت
      مثلاً می گفتیم الان اگر کسی منزلش به نام همسرش باشد چگونه می شود می گفت آن هم بیمه است می گفتیم الان کسانی هستند که خانه ندارند و مستأجراند ایشان می گفت خانه برادرشان را اعلام کنند آن بیمه است می گفتیم پدر بیامرز کجا باید اعلام کنند متن قرارداد کجاست که اینگونه قواعدش بی سر و ته است دیگر از ایشان صدایی بر نمی خواست جز ته ته په ته و سکوت
      دوم : شما اگر راه آهنی باشی با تمام وجودت می فهمی بخش خصوصی در راه آهن وجود ندارد و این ها حق العملکارانی در لباس میش بیشتر نیستند لذا قبول کنید که نتوانم تاسفی برای این اشک تمساح ها بخورم
      خلاصه برای من دفاع کردن های غیر منطقی و غیر عقلانی آن زمان آقای نظری از مدیران چاه کن و الان بخش ظالم به ظاهر خصوصی در راه آهن ,کماکان سوال برانگیز و نپذیرفتنی است
      موفق باشید

    • سبحان نظری 23 12

      برادر عزیز آقای غلام
      شما را نمی شناسم و اینجا نوشتن هم کمکی به تقویت شناخت نمی کند.
      دعوتتان می کنم یک سر تشریف بیاورید دفتر انجمن صنفی قدری از ایمانمان بیشتر محافظت کنیم. موضوع آنی نیست که شما فرمودید. حتما یک روزی همه ی ما باید بابت هر عقیده ای که درباره ی یکدیگر داریم (چه رسد به تهمت ها و سوء ظن ها) پاسخ داشته باشیم. ملتمس دعا هستم. یا علی.

    • غلام 11 20

      جناب آقای نظری ، تین نیوز به راحتی و با طیب خاطر مستندات دفاعیات شما را از آن طرح بیمه منازل می تواند اطلاع رسانی نماید و اینکه بخش خصوصی در راه آهن چه جایگاهی دارد را هر روزه با کارکنان بخش خصوصی که با آنها همکارم ، به عینه مشاهده می کنم لذا دعوت شما به اندرونی را نمی توانم درک کنم برای موضوعاتی بسیار آشکار و عیان شده ، اینها باید در آشکارا پاسخ داده شوند و به منطبق با واقعیت.
      برای این مطلب تان :«در این زمانه تنگ، در این دوره آلوده به ننگ،»
      خوب بودن باید در رفتار و عمل و نیت اتفاق افتد نه در ادعا و قیافه
      اما اینکه می خواهید پاسخگو باشد کورسوی امیدی در دل ما روشن است البته به شرط صدق .
      خدایا چنان کن سرانجام کار
      تو خشنود باشی و ما رستگار

    • ناشناس 18 11

      آقا غلام
      شما با اسم مستعار و بدون افشای هویت خودت، بدون هیچ مستندی، یک اتهام به شخصی میزنی، بعد انتظار داری ایشون در برابر این اتهام بدون مبنا که حتی لیاقت اعتنا هم نداره، بیاد پاسخ مستند بده؟! آقا چه رویی داری شما!
      بگذریم که اتفاقاً آقای سبحان نظری اومده و با تواضع جواب شما رو هم میده.
      به هر حال همه مون باید یه روزی جوابگوی تهمت ها و سوء ظن ها و آبرو بردن هامون باشیم.
      منتظر اون روز هستیم ببینیم حق با کیه.

    • غلام 11 15

      دوست ناشناسی که چند انتقاد هدیه فرمودید :
      می گویید من اسمم مستعار است و لذا ارزش اعتنا ندارد شما چرا حرف خودتان را عمل نکردید و ناشناس مطلب گذاشتی
      دیگر موضوع دفاعیات آقای نظری طرح صوری بیمه منازل ، موضوعی عیان و قابل استناد است پس دستاویزی شما به اینکه مندتهمت زدم بیشتر یک بازی و فرافکنی است .
      آخر اینکه آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
      این گوی و میدان در خدمت شفاف سازی شما و آقای نظری
      تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

  • ناشناس 15 25

    آقای نظری بهتره عوض نصیحت یک خورده در مورد ثروت خودت و نحوه کسب این اموال توضیح بدی که از کجا آوردی و الان چرا برای زیادتر کردنش اینقدر با دار و دسته ت هیاهو می کنی

    • م. س. 24 10

      ثروت نظری؟
      آدم بی حیا نظری ثروتش کجا بود !!!
      همه ایشون رو به پاکی و زلالی می شناسند. برو به جای تلاش برای تخریب چهره های آبرومند ، فکر آبرو جمع کردن برای خودت باش.

    • ناشناس 8 18

      س م تو راننده شی

    • ناشناس 11 18

      در جواب س م اگه ثروت نداره بیا شب جمعه براش پل جمع کنیم مخصوصا با تو که خیلی با حیایی فک کنم خود سبحانی

    • ناشناس 14 21

      در جواب س م .‌..‌ بله ما هم گوشهامون درازه باحیا

    • ناشناس 10 18

      جناب م س مشک آن است که خود ببوید..... نه اینکه اشمال ها بگویند

    • ناشناس 16 18

      یک بنده خدایی دیدم زیر یادداشت دیگری در همین تین نیوز نوشته بود چرا سمپات های میعاد صالحی در صفت «بی ادبی» اشتراک دارند؟
      وقتی کامنت های برخی از این افراد را می خوانیم درک می کنیم که الحق درست گفته بود.
      ان شااله به زودی بساط مزدورپرور و مزدور با هم جمع می شود و روزهای پاک راه آهن هم فرا می رسد.

    • ناشناس 15 11

      ثروت سبحان نظری:))))))))))))))))
      بنده خدا سبحان.

    • ناشناس 16 13

      مصحکه این کار میعاد صالحی

    • ناشناس 10 2

      کسی خبر داره ماشین آقای سبحان نظری چی هست؟ کلا درباره ثروت ایشون چیزی میدونید اینجا بگید ؟

    • ناشناس 8 0

      سمند

  • ناشناس 3 9

    بنده به عنوان یک شهروند که نه منافع حزبی دارم اصلا اصلاح طلب و اصولگرا کاری نداشته و ندارم و قبلیا و اینا و اونا و بعدیا رو هم اساسا نمی شناسم نه نسبتی با کسب دارم نه سابقه همکاری با کسی دارم وقتی چندین هفته مطالب شما را خواندم قشنگ متوجه شدم که به سمت تخریب رفتید تخریب بعضی اشخاص ، تخریب بعضی پروژه ها مثل رشت آستارا و تخریب بعضی طرف ها مثل روس ها ، من از هیچکسی طرفداری ندارم اما جریان تخریب را کاملا حس کردم شما اگر از رسالت خبری و خبرنگاری صحبت می کنید حداقل باید ۲ طرف را بنویسید مثلا متن را اینجوری کار کنید که بله مثلا این حوادث ریلی اتفاق افتاده اما فلان دستاوردها هم کنارش حاصل شده وقتی پشت هم خبر منفی درباره موضوعاتی کار می کنید من شهروند ساده چه جوری باید درباره شما فکر کنم ؟ به عنوان سایت تخصصی عمران آمدید و سوالاتی درباره ریل رشت آستارا مطرح کردین دستتون هم درد نکنه وقتی اما لیست کامل جواب ها از سمت مسئولین منتشر شده که اکثرا قانع کننده هم هست این تکرار سوالات جواب گرفته چه معنایی دارد ؟ یا چندین کارشناس دارید که به یک سمت صحبت می کنند بهتر نیست از یک کارشناس مخالف هم دعوت می کردین که حرفاشو تو همین رسانه بگه ؟ یا اصلا مناظره می گذاشتید بین مثلا کسی که می گوید مثلا ریل رشت آستارا برای نفع روس ها و ضرر ما طراحی شده و کسی دیگر که مخالف این حرف است .

    • ناشناس 17 12

      با سلام
      خب تین نیوز داره همین کاری که شما گفتید رو انجام میده اتفاقا.
      اگر خوب دقت بفرمایید می بینید که تین نیوز هم مطالب مخالفین رشت آستارا رو درج می کنه هم مطالب موافقین رو.
      هم از اصلاح طلب مطلب درج می کنه و هم از اصولگرا.
      هم یادداشت های منتقدین دولت قبل رو پوشش میداد هم یادداشت های منتقدین دولت فعلی.
      اینها نشون میده که تین نیوز اصلا به یک طرف غش نکرده.
      اما یک فرمایش دیگر شما درسته که من به این شکل بیانش می کنم:
      ای کاش تین نیوز میزگردهایی درباره مسائل مهم بخش حمل و نقل برگزار میکرد تا موافقین و منتقدین تصمیمات بزرگ می اومدن و حرفاشون رو همزمان (نه در قالب یادداشت های پراکنده و جدا از هم و بی خبر از هم) میزدن تا در جلسه به یک فهم مشترک نزدیک بشن و بشه بر اساس خروجی های چنین نشست هایی برای مسائل کلان کشور تصمیم گرفت .

  • ناشناس 16 13

    یک بنده خدایی دیدم زیر یادداشت دیگری در همین تین نیوز نوشته بود چرا سمپات های میعاد صالحی در صفت «بی ادبی» اشتراک دارند؟
    وقتی کامنت های برخی از این افراد را می خوانیم درک می کنیم که الحق درست گفته بود.
    ان شااله به زودی بساط مزدورپرور و مزدور با هم جمع می شود و روزهای پاک راه آهن هم فرا می رسد.

    • کارمند راه آهن 8 12

      تو حوزه ادب بهتره امثال تو لال بشید مخصوصا شما و دار و دسته اتان

    • ناشناس 9 4

      نگفتم؟!

    • ناشناس 11 4

      «کارمند راه آهن1 0 دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲
      تو حوزه ادب بهتره امثال تو لال بشید مخصوصا شما و دار و دسته اتان»

      این هم نمونه کار!!!

    • ناشناس 8 11

      خطاب به ناشناس
      مرز های وقاحت و پررو گری رو با این الفاظ جابجا کردی باند پورسید آقایی و سبحان نظری امثالهم باید به افراد بی تربیتی مثل تو افتخار کنند امثال سبحان نظری پورسید آقایی بابک احمدی اگر صداقت دارند راست و حسینی اموالشون رو توضیح بدن مسی که کارشناس معمولی بوده چطور ولو و شاسی بلند سوار میشه تو دوره پورسید آقایی و دولت روحانی ریش ش رو میزنم تو دولت رییسی ریش می‌زاره... این تذهبون

    • ناشناس 16 3

      آقای ناشناس که درباره ثروت سبحان نظری ادعا می کنی
      حداقل بگو ثروتش شامل چه چیزهایی است که این بنده خدا بتواند جواب بدهد! مثلا ماشینش چیست؟ خانه اش چندمتری و کجاست؟ و غیرو و ذالک

    • ناشناس 1 5

      من نمی دونم کی تو رو اینجا ره داده یا خود سبحانی..... باید سبحان شفاف سازی کنه نه من اون ادعای مذهبی گری داره نه ما اون رفته رو منبر مردم رو نصیحت می کنه

  • کارشناس 21 13

    خواهشاً انقدر بی منطق نباشید!
    عملکرد میعاد صالحی هیچ جای دفاعی نداره و این بنده خدا هم همیشه واقعیتها رو درباره صالحی گفته...

    • ناشناس 4 10

      شما پررو های سیستم منطق دارید

  • راه آهنی 18 11

    خسته نباشید میگم به آقای نظری.
    که همیشه تلاش کافی برای روشن سازی در راه آهن و مبارزه با اقدامهای ناعادلانه راه آهن کرده است.
    آقای نظری این میعاد صالحی دیگه دستش رو شده و چیزی برای ارائه نداره اصلا!
    الان دیگه دنبال اذیت کردن است و متاسفانه تیغشم میبره در عرصه سیاست! ولی خدایی هم هست و رسیدگی به اعمال هم خواهد بود.

  • ناشناس 17 10

    عملکرد میعاد هیج جای دفاعی نداره و این افراد نون خورهای دورش هستن که میریزن زیر پستها. البته تقصیر شونم نیست شرایط اقتصادی بده

  • مهندس حمل و نقل ریلی 15 12

    با سبحان نظری و x و y کار ندارم
    ولی این مدیرعامل دیگه نوبر بود و با اختلاف نالایق ترین مدیرعامل راه آهنه...

  • ناشناس 13 11

    این صالحی رسالت رسانه رو درک نمیکنه البته درک میکنه میخواد قدرتنمایی کنه

  • کارشناس بخش خصوصی 14 11

    تین نیوز بده
    ریل نیوز تحت استعمار میعاد خوبه
    سانحه زاگرس رو میگفت سانحه جزئی🤣🤣🤣

  • ح.ا 14 9

    آخه پسر خوب به رسانه چیکار داری؟؟؟؟ اون فقط اطلاع رسانه

  • کارشناس حمل و نقل ریلی 15 10

    واقعا دیگه وقتش رسیده که کارشناسان مطرح ریلی جرأت بخرج بدن و اقدامات این آقا رو محکوم کنند.

  • A 16 14

    متاسفام که میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن ایرانه! این منصب دست چه بزرگانی بوده و حالا به کی رسیده...
    این آقای نظری بنده خدا هم از اول مخالفش بود و حقم داشت

    • ناشناس 15 13

      احسنت
      واقعا فکرشو بکن ...
      این صندلی از جناب افشار و دکتر آقایی و دکتر محمدزاده و مهندس رحمتی و مرحوم شهید دادمان رسید دست چه افرادی ...

    • ناشناس 8 9

      آره راست میگی مثل رسیدن خلافت به امیرالمومنین از دست خلفای سه گانه غاصب ضمنا دادمان شهید نیست از نظر خاتمی شهید حساب میشه ایشون کشته حادثه است مثل سوانح ریلی اگر قرار باشه دادمان شهید حساب سه تمام مانورهای حوادث ریلی هم شهیدان پس از واژه شهادت سو استفاده نکنید

    • ناشناس 9 10

      این کامنت ها نشون میده شبکه سرقت و چپاول و یغما که بنیان آن در سالهای اصلاحات و سازندگی توسط ترکان دادمان و پورسید آقایی گذاشته شده چقدر در نگهداشت این دستاورد جدی هستندو اوباش رسانه ی اشان با با بی تربیتی و پررویی همه جا کامنت می گذارند حتی به واژه شهادت هم توهین می کنند خدا لعنت شأن کند

    • ناشناس 9 11

      الحمدلله دیدیم که مدافعان آقای میعاد صالحی حتی با شهید دادمان هم دشمنی دارند

    • ناشناس 6 9

      بیخود با واژه ها بازی نکنیدباند اصلاحات و مشارکتی ها که دادمان هم از اونها بود عملکردشون معلومه مثل عملکرد محسن هاشمی و حناچی در حذف نام شهدا در کوچه ها و خیابان ها.. دادمان هم استاد و بنیان گزاران این سیستم در راهن است که امثال تو به نیکی خوبی میتازید

    • ناشناس 8 7

      پاسخ دهنده بهتر خفه شید منش شما توهین به شهدا است مثلاً به سردار سلیمانی..‌‌ اما در مورد دادمان ایشان فوتی سانحه است مثل خیلی از لکوموتیو ران‌های و مأمورین عزیز حین خدمت از دنیا رفتن اگه قراره دادمان شهید حساب شه همه ماموران حوادث ریلی و جاده ای و ...‌‌ همه شهیدنذ پس زر زدن تان ممنوع
      مرحوم دادمان از بنیان گذاران حزب مشارکت و از باند اصلاحات و یار شفیق خاتمی ملعون بود که اساس باز کردن پای خیلی از این گانگستر ها به راهن بود

  • ناشناس 14 12

    تین نیوز بیچاره.
    خجالت بکش صالحی
    این رفتارت همه جا محکوم میشه به جز ایران

  • کارمند ریلی 13 6

    به امید تهی شدن راه آهن از افرادی مثل میعاد صالحی ...
    جدا از عملکرد ضعیف متاسفانه از لحاظ شخصیتی هم ضعیف است و بشدت دنبال خودنمایی است در حالیکه چیزی برای ارائه ندارد و به قول تین نیوز فقط با مقصر نشون دادن مدیران قبلی، به دنبال فرار رو به جلو است.

    • ناشناس 7 10

      به امید خروج انگل های سیستم که فقط دنبال حاشیه اند و مزد یاوه سرایی میگیرند

  • ناشناس 11 8

    میعاد جان پرقدرت به کارت ادامه بده و علاوه بر نابودی راه آهن، رسانه رو هم با خاک یکسان کن.

    • ناشناس 4 6

      چند سالته برو کار بزرگ ها دخالت نکن

  • ناشناس 10 6

    به قول رائفی پور مثل دوران قاجار مدیریت میکنه

  • ناشناس 8 5

    به گوش رسیده که در سازمانش حدود 90 درصد نارضایتی نسبت به شیوه مدیریتش هست.
    چرااااا کسی رسیدگی نمیکنه؟؟؟؟؟!!!!!
    خود میعاد صالحی تا این حد شعور نداره به حرف منتقدانش گوش کنه.

    • ناشناس 4 3

      بیخود زر نزن تو آمار گرفتی میکی90درصد رفیقات تو اردوگاه اشرف هم میگن 90دزصد مردم ناراضی اندتو هم اردوگاه اشرفی

  • ناشناس 9 7

    فقط مونده بود همین کار رو بکنی جناب میعادخان صالحی!
    مدیر عامل تحصیل کرده راه آهن!

  • منتقد 9 7

    بخش خصوصی رو داره نابود میکنه صالحی فقط مونده به رسانه هم صدمه بزنه.

  • منتقد مدیریت راه آهن 10 6

    گریه آوره این رفتارای مدیرت راه آهن...
    هیچوقت همچین کارایی از مدیریت راه آهن سر نزده.
    آبرو راه آهن رو داره لکه دار میکنه متاسفانه.

  • ناشناس 9 13

    آقا سبحان
    من این عملکرد رو میبینم یاد زمان امیرالمومنین می افتم که عده ای ظهر بشت سر آقا نماز می‌خواندند شب شام رو سر سفره معاویه بودند
    جناب سبحان با خودت چند چندی این تذهبون ...‌ آن الله بصیر بلعباد

    • ناشناس 16 3

      برادر عزیز آقای ++++ ++++
      تشبیهت خوب نبود، و خود میدانی چرا (اولین دلیلش تشبیه خودت بود به خوبان و این هم از خطرات وادی عجب است و پرهیز از آن وجوب دارد).
      کاش همان که در رو داری در بطن هم داشتی و در پس پرده نیز خیرخواه فرد و جامعه بودی نه مدافع یک فرد خاص به هر قیمتی. این را بدان که ما باید برای حب و بغض های به فعل نرسیده هم پاسخ داشته باشیم چه رسد به فعل های از سر حب و بغض و دور از عدل.
      و اما: الی طریق الحق، و الحق ما تکتمونه.

    • ناشناس 5 14

      ناشناس پاسخ دهنده
      از اینکه با پررویی خود را موظف به پاسخگویی به حقایق سبحان و پورسید آقایی و... می دانید و لحظه به لحظه این سایت را چک می کنید نشان از مزدوری و نفاق تان است