| کد خبر: 265700 |

تخصیص ۵۰ درصد اعتبارات پروژه دوخطه کردن راه‌ آهن زنجان – قزوین

مدیرکل راه آهن شمال غرب گفت: ۵۰ درصد اعتبارات مصوب پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان – قزوین در سفر رییس جمهور به زنجان محقق شده است.

تین نیوز

 مدیرکل راه آهن شمال غرب گفت: ۵۰ درصد اعتبارات مصوب پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان – قزوین در سفر رییس جمهور به زنجان محقق شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، منوچهر صفری،ر در مورد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به استان زنجان اظهار کرد: مهمترین مصوبات این سفر در حوزه حمل و نقل ریلی به پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان - قزوین مربوط می شود که در آن ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح مورد تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار ابلاغ شد، ابراز کرد: تخصیص و نقدینگی این مصوبه تا کنون ۵۰ درصد محقق شده است که برای تکمیل پروژه به پیمانکاران تزریق شده است.

مدیرکل راه آهن شمال غرب با بیان اینکه پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان – قزوین در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: چالش عمده برای تکمیل این طرح به بحث نقدینگی مربوط است و با تزریق اعتبار کامل خواهد شد.

وی ادامه داد: چنانچه اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه به زودی تخصیص یابد، تا آخر امسال یا اوایل سال بعد می توانیم شاهد بهره برداری از آن و وارد شدن به چرخه حمل و نقل ریلی باشیم.

صفری در مورد مشکل وجود معارض در محور تاکستان تصریح کرد: این چالش هنوز به طور کامل برطرف نشده است و استاندار قزوین و سایر مسئولان در صدد حل آن هستند.

وی در مورد درخواست ها و پروژه های راه آهن شمال غرب در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان گفت: مواردی احصا و به مسئولان ارشد استان اعلام شده و با اولویت بندی طرح ها، پروژه ها از طریق استانداری اعلام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.