| کد خبر: 272504 |

ورود ۱۴ هواپیمای اورهال شده به ناوگان هوایی کشور

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۱۴ فروند هواپیمای اورهال شده طی دوسال گذشته وارد ناوگان هوایی شده که تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۱۴ فروند هواپیمای اورهال شده طی دوسال گذشته وارد ناوگان هوایی شده که تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه نوسازی ناوگان هوایی کشور و همچنین  واردات هواپیمای مسافری در دستور کار دولت است گفت: همزمان با افزایش تقاضای مسافری، دولت برنامه واردات هواپیما را با جدیت دنبال کرده و تمامی شرکت های هواپیمایی این موضوع را اجرا می کنند.

وی  با بیان اینکه کنترل و نظارت بر قیمت ها، خودکفایی در تعمیر قطعه و تامین  قطعات با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و بومی  از جمله مهمترین برنامه ها برای نوسازی ناوگان هوایی است گفت: اورهال و تعمیر ناوگان هوایی داخل کشور  و همچنین کشورهای همسایه از مهم ترین رویکردهای صنعت هوایی است .

یازرلو بیان کرد: طی دو سال گذشته ۶۶ فروند هواپیما در تایپ های مختلف وارد کشور شد که هفت فروند هواپیمای سبک با کاربری های آموزشی بوده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: با بررسی برخی هواپیماهای زمین گیر از نظر ایمنی و صرفه اقتصادی، تاکنون ۱۴ فروند هواپیما به ناوگان بازگشته اند و با در نظر گرفتن مجموع ناوگان وارداتی و اورهال شده، ۹۲ فروند هواپیما و هلی کوپتر از آغاز دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته به ناوگان هوایی کشور ملحق شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد 2 0

    با کم کردن هفت عدد هواپیمای سبک از شصت و شش به عدد پنجاه و نه می‌رسیم ، ایکاش از مدیران محترم سازمان هواپیمایی کشوری یا مسئولان محترم وزارت راه که در جریان الحاق این تعداد هواپیما به شرکتهای هواپیمایی هستند بپرسید که این هواپیماها به کدام شرکتها اضافه شده و اگر امکان دارد ریجستری این هواپیماها را هم اعلام کنند. با تشکر