| کد خبر: 21985 |

◄ ستاد سوخت و تصمیم نابهنگام / کاهش سوخت الزام یا…؟؟

تین نیوز | از ابتدای اسفند سهمیه سوخت تاکسی‌های بنزین سوز و دوگانه سوز بین شهری که در یک دوره کوتاه به تشخیص دولت افزایش یافته بود و در ادامه نیز با همین روند سوخت یارانه‌ای به آنها تعلق می‌گرفت اصلاح می‌شود و به این صورت سهمیه سوخت تاکسی‌های بنزین سوز از 900 لیتر به 750 لیتر و سهمیه سوخت تاکسی‌های دوگانه سوز از 900 لیتر فعلی به 500 لیتر کاهش می‌یابد. این خبر در حالی از سوی رئیس ستاد مدیریت سوخت اعلام شد که با نزدیک شدن به ایام پایان سال نیاز به سوخت یارانه ای بیش از گذشته احساس می شود.

رئیس اتحادیه تاکسی بین شهری با ابراز تاسف از این تصمیم نابهنگام ستاد مدیریت سوخت، گفت: اعلام این خبر در روزهای پایان سال تعجب همه مسئولین در بخش های حمل مسافر برون شهری تاکسی را در پی داشت. شایسته تر بود تا  پیش از اعلام خبر جلسه مشترکی میان دو سازمان برگزار می شد و مشکلات ناشی از این اقدام غیر مترقبه به بحث گذاشته می شد.

رحمت حاج محمد علی در گفتگو با تین نیوز، افزود: پس از دریافت خبر، اتحادیه به سرعت وارد عمل شده و با ارسال نامه و برقراری تماس تلفنی، در تلاش است تا نسبت به اقدام اخیر ستاد سوخت رایزنی های لازم را به انجام برساند که با کمال تاسف مسئولان این ستاد از پاسخگویی به درخواست اتحادیه سر باز زده است.

وی از اعتراض گسترده تشکل ها، انجمن ها و اتحادیه ها نسبت به کاهش سهمیه سوخت تاکسی های شهر خبر داد و اظهار داشت: تلاش ما بر آنست تا سهمیه سوخت تاکسی های بین شهری به وضعیت قبل خود بازگردد زیرا بازگشت موقت، گره ای از کار دارندگان تاکسی بین شهری باز نخواهد کرد.

حاج محمد علی تصریح کرد: ستاد سوخت با این اقدام قطعا حقوق رانندگان تاکسی بین شهری را نادیده گرفته است. زیرا با افزایش قیمت لوازم یدکی و لوازم جانبی خودرو چاره ای جز بیکاری برای رانندگان باقی نمی گذارد. مدیران ارشد ستاد سوخت به این سوال پاسخ گویند که رانندگان تاکسی بین شهری حق خود را از چه کسی باید بگیرند؟؟

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.