| کد خبر: 272292 |

کارکنان فروش بلیت مترو هنوز عیدی نگرفته‌ اند!

جمعی از نیروهای پیمانکاری بخش فروش بلیت مترو گفتند: پیمانکار قبلی، شرکت رایان شهر، هنوز عیدی و سنوات و حق مرخصی های ما را پرداخت نکرده و پیگیری های ما هم به جایی نرسیده است.

تین نیوز

جمعی از نیروهای پیمانکاری بخش فروش بلیت مترو گفتند: پیمانکار قبلی، شرکت رایان شهر، هنوز عیدی و سنوات و حق مرخصی های ما را پرداخت نکرده و پیگیری های ما هم به جایی نرسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، جمعی از نیروهای پیمانکاری بخش فروش بلیت مترو به عدم واریزِ عیدی و سنوات خود اعتراض کردند و خبر دادند: پیمانکار قبلی، شرکت رایان شهر، هنوز عیدی و سنوات و  حق مرخصی های ما را پرداخت نکرده و پیگیری های ما هم به جایی نرسیده است. 

آن ها می گویند: با مترو، شورای شهر، بازرسی شهرداری و شرکت رایان شهر برای گرفتنِ حقوق خود مکاتبه کردیم اما هیچ کس جوابگو نیست. ما هم مانند باقی کارگران پیش از عید در انتظار دریافت عیدی بودیم تا بخشی از کم و کاستی هایمان را جبران کنیم اما نه تنها به وقت عیدی و سنواتمان را نگرفتیم که بعد از گذشت بیش از سه ماه از سال هیچ مرجع و مسئولی پاسخگوی ما نیست. 

بی توجهی به حقوقِ این نیروها از سوی پیمانکار اصلی در حالی صورت می گیرد که طبق ماده ۱۳ قانون کار مطالبات کارگر جزء دیون ممتاز بوده و کارفرمایان موظف هستند بدهی پیمانکاران به کارگران را برابر رای مراجع قانونی از محل مطالبات پیمانکار، از جمله ضمانت حسن انجام کار پرداخت نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.