| کد خبر: 62601 |

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی گلستان:

صلاحیت نامزدها برابر شیوه نامه وزارت راه و شهرسازی بررسی می‌شود

تین نیوز | رئیس دستگاه نظارت بر هفتمین دوره از انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان با بیان اینكه تائید و یا رد نامزدهای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان در ادوار گذشته مبنای تعیین صلاحیت آنان در دوره هفتم نخواهد بود، گفت: صلاحیت كاندیداها در این دوره براساس شیوه نامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی بررسی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز از اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس علی بخش رستمی در جلسه هماهنگی هیات اجرایی و دستگاه نظارت بر انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان در اداره كل راه و شهرسازی، تاكید كرد: مهمترین ضرورت در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز، حفظ حرمت انسانی و كرامت آنان در فرآیند انتخابات است.

رئیس هیات اجرایی این دوره از انتخابات نظام مهندسی ساختمان گلستان، همچنین طی ارائه گزارشی از فرآیند عملكرد هیات اجرایی در این دوره از انتخابات، گفت: شیوه نامه و زمان بندی آیین نامه اجرایی ملاك عمل هیات اجرایی از زمان شكل گیری روند انتخابات تاكنون بوده و در فرآیند انتخابات به هیچ وجه، سلیقه ای اعمال نشده است.

برابر دستور ریاست دیوان عدالت اداری و در اجرای نظریه مقام عالی وزارت و سایر الزامات مندرج در قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی آن و به منظور جلوگیری از تضییع حق اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها، مهلت ثبت نام داوطلبان عضویت در هفتمین دوره از انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان از شانزدهم تا هجدهم شهریور ماه به مدت سه روز تمدید شده است.

براساس همین دستورالعمل، زمان برگزاری هفتمین دوره از انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز، از نهم مهرماه سال جاری به روز پنجشنبه شانزدهم مهرماه تغییر یافته است.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.