| کد خبر: 264831 |

افتتاح 13 پلیس راه در کشور؛ پلیس راه جاده بندرعباس به حاجی آباد به بهره برداری رسید

همزمان با افتتاح ۱۳ پاسگاه پلیس راه کشور، ساختمان پلیس راه محور بندرعباس-حاجی آباد افتتاح شد و به بهره داری کامل رسید.

تین نیوز

عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در مراسم بهره برداری از ساختمان پلیس راه محور بندرعباس-حاجی آباد گفت: با توجه به قدمت ساختمان پاسگاه پلیس راه بندرعباس حاجی آباد و قدمت بیش از ۳۰ سال ساختمان یاد شده و در راستای همکاری و هم افزایی با پلیس راهور فراجا و ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای در جهت ارتقای امنیت راه ها بازسازی اساسی ساختمان پاسگاه پلیس راه مذکور از اواخر سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرفی افزود: در کمتر از یک سال بازسازی این پاسگاه با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام و بهره برداری رسمی از ساختمان این پاسگاه آغاز می شود.

عباس شرفی تصریح کرد: در حال حاضر احداث ۳ پاسگاه پلیس راه جدید و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی در حال اجرا است و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

شرفی در توضیح دیگر موارد یاد شده گفت: احداث ساختمان جدید قرارگاه فرماندهی پلیس راه استان نیز با مساحت حدود ۱۰۰۰ متر مربع و در ۳ طبقه در برنامه اجرایی این اداره کل است و مطالعات آن تکمیل شده و قبل از سال جاری عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با احداث پاسگاه گلیس راههای جدید و افزایش امکانات در اختیار پلیس راه، شاهد ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی و خدمات مطلوب به کاربران جاده ای باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.