|
کد خبر:
109409
|
بهمن باقری خبر داد:
ارزیابی خدمات فرودگاهی مهرآباد با عینک(ASQ)
تیننیوز| مدیر نظارت برکیفیت خدمات فرودگاهی در بازدید از فرودگاه مهرآباد با هدف ارزیابی چگونگی اجرای طرح خدمات فرودگاهی به مسافرین، مسئله مساحت کم و کمبود موقعیت ها و زیر ساخت های قدیمی را یکی از مشکلات فرودگاه خواند وگفت: احداث ترمینال ۸۰ هزار مترمربعی این مشکل را حل خواهد کرد.
طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران، منطبق با دستورالعملهای اتحادیه بینالمللی فرودگاهها (ACI) و دپارتمان ASQ همزمان با هفته دولت درسال ۹۴ در فرودگاه مهرآباد اجرائی شد.
این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاههای کشور و با توجه به ارزیابیهای دوره ایی واحد نظارت بر خدمات فرودگاهی هر چند وقت یکبار در فرودگاه انجام میشود.
در این بازدید موارد مختلف استانداردهای فرودگاهی مانند سهولت و نحوه دسترسی به فرودگاه، پارکینگ، مسیریابی، وضعیت ظاهری اماکن و ترمینالها، نظافت سرویسهای بهداشتی، رستورانها، نمازخانهها، ایستایی مسافران در گیتهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
بهمن باقری مدیر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها وناوبری هوائی امروز دوشنبه ۲۴ آبان ماه و در پایان این بررسیها به روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، گفت: خوشبختانه ارائه خدمات فرودگاهی در ترمینال ۴ و ۶ موردقبول هست. زیرا با نوسازی و بهسازی سرویسهای بهداشتی و نمازخانهها و محل ایستائی مسافرین رضایتی نصبی برقرار گردیده و در بازدیدهای دوره ای این واحد نیز این رضایتمندی مشهود هست.
وی ادامه داد: آنچه در این دو ترمینال به چشم میخورد مسئله مساحت کم و کمبود موقعیتها وزیر ساختهای قدیمی است که انشا الله با احداث ترمینال ۸۰ هزار مترمربعی این امر نیز محقق می شود.
باقری بابیان اینکه این طرح را از دیدگاه ارائه خدمت به مسافران دنبال میکنیم، گفت باید در ارائه خدمات نظرات وپیشنهادات مسافرین نیز در ارائه طرحهای آینده فرودگاهی مدنظر قرار دهیم.
باقری با اعلام اینکه برخی نواقص و ایرادات از قبل مشخص شده بودند که خوشبختانه امروز شاهد برطرف شدن اکثر این موارد در فرودگاه مهرآباد هستیم، گفت: اجرای ارتقاء طرح خدمت رسانی در فرودگاههای کشور منجر به تکریم بیشتر مسافران و رعایت حقوق شهروندی و رضایت آنان خواهد شد.
این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاههای کشور و با توجه به ارزیابیهای دوره ایی واحد نظارت بر خدمات فرودگاهی هر چند وقت یکبار در فرودگاه انجام میشود.
در این بازدید موارد مختلف استانداردهای فرودگاهی مانند سهولت و نحوه دسترسی به فرودگاه، پارکینگ، مسیریابی، وضعیت ظاهری اماکن و ترمینالها، نظافت سرویسهای بهداشتی، رستورانها، نمازخانهها، ایستایی مسافران در گیتهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
بهمن باقری مدیر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها وناوبری هوائی امروز دوشنبه ۲۴ آبان ماه و در پایان این بررسیها به روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، گفت: خوشبختانه ارائه خدمات فرودگاهی در ترمینال ۴ و ۶ موردقبول هست. زیرا با نوسازی و بهسازی سرویسهای بهداشتی و نمازخانهها و محل ایستائی مسافرین رضایتی نصبی برقرار گردیده و در بازدیدهای دوره ای این واحد نیز این رضایتمندی مشهود هست.
وی ادامه داد: آنچه در این دو ترمینال به چشم میخورد مسئله مساحت کم و کمبود موقعیتها وزیر ساختهای قدیمی است که انشا الله با احداث ترمینال ۸۰ هزار مترمربعی این امر نیز محقق می شود.
باقری بابیان اینکه این طرح را از دیدگاه ارائه خدمت به مسافران دنبال میکنیم، گفت باید در ارائه خدمات نظرات وپیشنهادات مسافرین نیز در ارائه طرحهای آینده فرودگاهی مدنظر قرار دهیم.
باقری با اعلام اینکه برخی نواقص و ایرادات از قبل مشخص شده بودند که خوشبختانه امروز شاهد برطرف شدن اکثر این موارد در فرودگاه مهرآباد هستیم، گفت: اجرای ارتقاء طرح خدمت رسانی در فرودگاههای کشور منجر به تکریم بیشتر مسافران و رعایت حقوق شهروندی و رضایت آنان خواهد شد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.